تبعات افزایش ۳ برابری قیمت بنزین


24 آبان 1399 - 21:43
5fb01e5e7268f_2020-11-14_21-43
تبعات افزایش ۳ برابری قیمت بنزین پس از گذشت یکسال چیست؟

تبعات افزایش ۳ برابری قیمت بنزین پس از گذشت یکسال چیست؟

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5fb01e5e7268f_2020-11-14_21-43
24 آبان 1399 - 21:43

منبع: تسنیم

70

نظرات 35
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
سعید 0 0 پاسخ 1399/8/25 -23:49

آلبانی نشین ها چرا الکی نق میزنید دولت به تمام حرفهایش عمل کرده

اس 1 0 پاسخ 1399/8/25 -23:03

د ر و غ گ و

اااآا 0 0 پاسخ 1399/8/25 -21:35

خانه ی ظالمان خراب میشه بعد همه خرابیا

امیررضا 1 0 پاسخ 1399/8/25 -17:49

دیگه رای ندین لعنت بر مسولین و دولت دزد

امیررضا 0 0 پاسخ 1399/8/25 -16:54

فقط باید توکل کنی به خدا

امیررضا 0 0 پاسخ 1399/8/25 -16:53

رای ندین همشون باهم فرقی ندارن سال دیگه رییس جمهور یکی از بدتر میاد پارسال یادتون بنزین شد لیتری ۳ هزار چشد ریختن تو خیابون پمپ بنزین بانک ها آتیش زدن ولی چه فایده مردمو کشتن آقا خانم رای ندین اینا مردم بدبخت بودن نه منافق

کاربر ناشناس 1 0 پاسخ 1399/8/25 -16:32

دولت با این پیش زمینه میخاد بنزین را گران کند

میثم 0 0 پاسخ 1399/8/25 -15:48

مرسی ازاین گزارش به سبک اینفوگرافی. خیلی خیلی گویا و تاثیرگزاریود . مایه شرمساری ناامید کنندگان شد!

خان 0 0 پاسخ 1399/8/25 -14:09

این گرگ سالهاس ک با این گله اشناست....

قاسمیان 2 0 پاسخ 1399/8/25 -11:04

خدایا فقط خودت نجاتمون بده امیدی در این مملکت نیست

1399/8/25 -14:04

اندکی صبر سحر نزدیک است .

نعمت 3 0 پاسخ 1399/8/25 -10:33

وقتی که مسئولین مغرض و بعضا نادان و غیر متخصص در امرو مملکت دخیل باشند نتیجه همین میشود مه در بالا نشان داده شده

ق 5 0 پاسخ 1399/8/25 -09:36

لعنت فرستادن به دولت بنفش مشکلی را حل نمیکند سعی کنید در انتخابهایتان دقت بیشتری بکنید چون خود کرده را تدبیر نیست . ضمنا تمام دولت ها ایران از درون یک رنگ بیشتر ندارند . فکر میکنید اگر نامزدهای دیگری برنده اعلام میشدند فرقی داشت؟ سبز بنفش و رنگهای دیگر برای فریب است . آب از سر چشمه گل آلودست.

عبدالمجیدسجادیان 6 0 پاسخ 1399/8/25 -09:11

باید سوخت وساخت نه اصلاح طلب دارد نه اصوالگرا ونه حزب الله بگو خدایا ماوکشورمان ازمافیا نجات بده خسته ایم .ودرمانده درراه مانده ایم و افسرده حالیم عبدالمجید سجادیان بوشهر دلوار

پارسی 1399/8/25 -12:35

خداوند به انسان عقل و شعور داده و سرنوشت هیچ قومی را تعغیر نمی دهد مگر به خواست و اراده خود مردم و مطمئن باش تا خود نخواهیم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و آش همان آش و کاسه همان کاسه و مسئولان در حال چپاول اموال ملت.

ايراني 5 0 پاسخ 1399/8/25 -09:01

خدا لعنت كنه دروغگوهاي بي هنر رو كه وعده ميدن و بعد ميگن فلان شد كه بهمان شد

نام مستعار 2 1 پاسخ 1399/8/25 -08:51

لعنت بر دولت بنفش و لیلا واثقی.

1 0 0 پاسخ 1399/8/25 -08:30

آمار دارید چند نفر از وزراء و معاونین روحانی در ستاد میرحسین موسوی فعالیت می کردند؟ می دانید چندنفرشون از احزاب منحله مشارکت و اعتماد ملی بودند؟ مردم دیدند و شناختند که مخالفین با نظام چه کسانی هستند. ولی سالهای بعد باز هم به این افراد رای خواهند داد!!!

ناشنای 1 0 پاسخ 1399/8/25 -08:29

لعنت بر وقاهت

حامد 0 5 پاسخ 1399/8/25 -08:15

ایشاله رئیس جمهور بعدی بیاد همه چیز درست میشه .!!!!!!!!!!

امیررضا 1399/8/25 -17:48

تا کی میخوای رای بدی دیگه خسته نشدی

هموطن 1 0 پاسخ 1399/8/25 -08:13

شما چقدر ساده ايد مردم در ايران كاره اي نيستند مملكت شده براي يه عده اي خاص كه از بقيه درخواست مي كنند كه اگه ناراحتند از ايران برند فكر مي كنند ايران ماترك پدريشونه كه بهشون ارث رسيده

ali 1 0 پاسخ 1399/8/25 -08:09

نه آقا چه حرفیه ...صلاح نیست یک رئیس جمهور که طبق کارنامه های متعدد اعلامی در 8 سال ریاست جمهوریش حتی یکبار هم به تعهدات و قولهاش پابند بوده باشد , استیضاح بشود و سئوال هم از ایشان نشود . مردم بدبخت بشوند که بقول دوستان دشمن شاد نشود!(اینهم یک روش در رفتن از زیر بار مسئولیت شده) 8سال با محمود جان (ترامپ ایرانی) بیچاره شدیم 8 سال هم با روحانی نابود شدیم .

سعید 6 0 پاسخ 1399/8/25 -07:03

خدایا از ظلم وستم نجاتمان بده ما فقط به توامیدداریم ودیگرهیچ

پارسی 1399/8/25 -16:54

ۗ إِنَّ اللَّهَ لا يُغَيِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ يُغَيِّروا ما بِأَنفُسِهِم ۗ خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر به خواست و اراده مردم آن قوم ، پس جناب سعید این درد مشترک باید به دست خود ما یعنی تک تک مردم ایران دوا شود چرا که خداوند به انسانها عقل و شعور داده تا خود راه را از چاه تشخیص دهند و راه سعادت زندگی خویش را انتخاب نمایند و گرنه با نشستن و دعا کردن تمام مردم ایران در ساعت های طولانی کوچکترین مشکلی از مشکلات حل نخواهد شد.

FARID 5 0 پاسخ 1399/8/25 -06:47

مثلا کی اینا ی حرفی از دهنشون در اومد درست باشه که ازشون گله دارید بیچاره ما هستیم که فکر کردیم اینا به فکر مردم هستن

شهروند 1 2 پاسخ 1399/8/25 -06:41

من يک سئوال دارم! از هموطنان مي خواهم خوب دقت کنند و بينديشند. اين که کالاهای اساسی و زير ساختی بطور غير معمولی گران شده است هيچ کس نمي تواند منکر آن بشود. یادتون هست که احمدی نژاد يک روز در مصاحبه گفت که: به من پول غذای نان و پنير را مي دهند و مي گويند چلو کباب بده. اين ها يعنی چی! به معنائی روحانی و احمدی نژاد و ..... همه نفر دوم مسبب اين اوضاع نا بسامان هستند. مسبب اصلی کسی و يا کسان ديگری هستند اين بنده های خدا فقط فحش خور آنها هستند. رئيس جمهور بعدی هم بيايد همين است. چطور مي شود برای بحران خيابانی چند دانشجو شخصيت های رده بالای مملکتی با قدرت و صلابت رود پيدا مي کنند اما برای دلار و 30 هزار تومانی جيک هم نمي زنند. کشور دچار بحران است، تحريم است و ... همه قبول اما ..... البته بايد قبول کنيم که در اين خصوص همه ما مسئول هستيم. و مقصر هستيم.الان مسئله رشوه، دلال بازی، آقازاده های سود جو، رانت خواری ها و ... تمام معادلات اقتصادی را به هم مي ريزد. اگر دلار بيايد پائين بورس هم پائين مي آيد. و دلار های انبار شده در خانه ها ارزان تر مي شود.اگر شما 100 دلار در خانه داريد همسايه شما 200 دلار دارد. خدا و کيلی چند نفر در اطراف شما هستند که از پائين آمدن دلار خوشحال مي شوند؟ اگر همه ملت ايران در يک روز تمام دلارهای خود را به بازار آورده و تبديل به ريال کنند مثل اردوغان که حد اقل نمادین اين کار را کرد. وضع عوض مي شود در آن صورت است که ما تحريم ها را دور مي زنيم.

کاربر ناشناس 2 0 پاسخ 1399/8/25 -05:36

ر روحانی خواب بود جمعه فهمید

ناشناس 14 6 پاسخ 1399/8/25 -01:09

لعنت به هرچی اصلاح طلب و بنفشه که در حقه بازی و حیله گری دست عمرعاص رو از پشت بسته اند برین گمشین وطن فروشا

مجید 21 0 پاسخ 1399/8/25 -00:08

خداوند برای باعث و بانی اش و اجراکننده اش و تا ئید کننده اش عوض مستحق بدهد !!!!!! ما که عوض نداریم بدیم وبه خدا سپردیمشون .... وبه خدا شکوه میکنیم....

نام مستعار 1399/8/25 -08:50

مقصر اصلی لیلا واثقی بود.

ناشناس 30 0 پاسخ 1399/8/24 -23:40

خدا الهي باعث و بانيش رو به خاك سياه بنشاند و نيامرزد.!!!نفرين يك ملت پشت سرشونه ، انشاله كه كمر راست نكنند.

امیر 1399/8/25 -07:49

تندرو ها از 8 سال دور بودن از مسند قدت دقع کردین که زودتر بیاین و چپاول رو شروع کنین با سیب زمینی داغ پیشتون رو داغ ببندین اقازدهاتون اونور حال کنن و امثال بابکرنجانی ها تحویل بدین بنشین مفت گپ نزن

نام مستعار 18 6 پاسخ 1399/8/24 -23:07

واقعا برای دولت بنفش و طرفداراش متأسفم.

شهروند۱ 41 1 پاسخ 1399/8/24 -22:58

فقیر فقیر تر شد و غنی غنی تر ۹۰ درصد مردم را زیر خط فقر بردید

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
ترور دکتر فخری زاده ایران را از برنامه هسته ای خود عقب نمی‌ اندازد/ جمهوری اسلامی به دنبال سلاح هسته ای نیست
فرزندانی که راهشان از پدر جدا شد / وقتی آقازاده‌ها می‌خواهند انقلاب را ببلعند!
می خواهند حذف روحانی را گردن سپاه بیندازند / بمباران شهرهای اسرائیل کاری ندارد ولی فریب نمی خوریم / ترور شهید فخری زاده ممکن است کار شبکه آقازاده ها و دامادهای مسئولان باشد! / جنگ سرد جدید آغاز شده، منتظر ترورهای بیشتر باشید
روش‌های ترور موساد؛ از شلیک موتور سوار تا فعالیت گروه کیدون/ دو شهری که حیاط خلوت جاسوس‌های اسرائیل شده است
اطلاعاتی جالب از دفاع مقدس؛ از کوچک‌ترین شهید تا مسن‌ترین رزمنده با ۱۰۵ سال سن‌/ شهناز، نام اولین شهید زن / تلخ‌ترین روز جنگ چه روزی بود؟
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد