عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با خبرفوری:

وام یک میلیونی دردی دوا نمی‌کند / کمک‌های جدید کرونایی باید پیش‌بینی شود


26 آبان 1399 - 07:47
5fb0c5c95f625_2020-11-15_09-38
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: فعلا تصمیمی برای تسهیلات مجدد به اصناف در نظر گرفته نشده است.

علیرضا شهبازی در گفتگو با خبر فوری تاکید کرد: امیدواریم در هفته آتی مجلس این مسئله را پیگیری کند. تسهیلات جدیدی باید پرداخت شود؛ با وام یک میلیونی که نمی‌شود کاری انجام داد.

مشروح گفتگو را در ادامه بشنوید و نظر بدهید.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: فعلا تصمیمی برای تسهیلات مجدد به اصناف در نظر گرفته نشده است.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

26 آبان 1399 - 07:47

علیرضا شهبازی در گفتگو با خبر فوری تاکید کرد: امیدواریم در هفته آتی مجلس این مسئله را پیگیری کند. تسهیلات جدیدی باید پرداخت شود؛ با وام یک میلیونی که نمی‌شود کاری انجام داد.

مشروح گفتگو را در ادامه بشنوید و نظر بدهید.

منبع: خبرفوری

76

نظرات 14
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
یکی از مردم 2 1 پاسخ 1399/8/26 -21:20

خیلی ممنون !!! زحمت نکشید!!! همون یارانه 60هزارتومنی که تصویب کردید بسه مشکلاتمون حل شد!!!!!!!!!!

کاربر ناشناس 5 0 پاسخ 1399/8/26 -20:07

مگه خدا زورش به اینا میرسه ؟ اینا ظالمن، از خدا نمیترسن . جیب شون پر اس ....

کاربر ناشناس 3 0 پاسخ 1399/8/26 -13:29

واگزارشان میکنیم به خداوجبرییل

کاربر ناشناس 5 0 پاسخ 1399/8/26 -13:27

یک میلیون دادنندوپس میگیرنند چه کمکی کردنند کوانصاف

کاربر ناشناس 1399/8/26 -20:08

یه میلیون شون هم بزنن تو سرشون .... پول واکس کفش شون هم نمیشه ....

کاربر ناشناس 7 0 پاسخ 1399/8/26 -10:59

بوالله مردم با دادن کوپن کالاهای اساسی موافقندگرونی بدترازکرونامردم راتحت فشارگذاشته، همان یارانه یاکمکهای کرونایی بصورت کالای اساسی کوپنی به مردم بدهید هم بازارمتعادل میشود وهم مردم تااندازه ای از فشار زندگی خارج میشوند

ریحانه 5 1 پاسخ 1399/8/26 -09:20

چیشده که فکر مردم افتادین؟ بقول معروفه که میگن شکم سیر از حال گرسنه خبر نداره

یکی از مردم 1399/8/26 -21:22

این مجلس تا حالا هرچی تصویب کرده رو کاغذپاره ها بوده!!!!! اینهارو تو خونه هم خودمون میتونستیم تصویب کنیم احتیاج به انتخابات و حقوق مفت نبود!!!

نام مستعار 3 1 پاسخ 1399/8/26 -09:03

بنظر میاد قالیباف و اصولگرایان همچنان از باخت ترامپ ناراحت هستند. پاستور رو از دست دادید؟ آخی چه بد.

کاربر ناشناس 5 1 پاسخ 1399/8/26 -08:56

ماهی بااین گرونی 10م دولت بایدبه هرایرانی پرداخت کنه،اگرندنددیگه ازانتخابات بدی خبری نیست.همه ازگشنگی ممیرن

کاربر ناشناس 1399/8/26 -15:35

اکر بتو ده میلیون بده ری میدی

نادان 1399/8/26 -17:18

عزیزم جیب خودشون خیلی گشاده*ده ملیون اون هم به هرنفر*پس کی به همسایه های ضعیفمون فلسطین ولبنان وعراق وغیره کمک کنه

اطهره مهاجری 1399/8/26 -18:41

این گرونی و این بالا پایین شدن ارز و طلا نشان از بی صاحبی مملکت می دهد ! همون وقت بابک زنجانی فاتحه این کشور خوانده شد !!!!!

کاربر ناشناس 1399/8/26 -18:41

این گرونی و این بالا پایین شدن ارز و طلا نشان از مبی صاحبی مملکت می دهد ! همون وقت بابک زنجانی فاتحه این کشور خوانده شد !!!!!

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
ترور دکتر فخری زاده ایران را از برنامه هسته ای خود عقب نمی‌ اندازد/ جمهوری اسلامی به دنبال سلاح هسته ای نیست
فرزندانی که راهشان از پدر جدا شد / وقتی آقازاده‌ها می‌خواهند انقلاب را ببلعند!
می خواهند حذف روحانی را گردن سپاه بیندازند / بمباران شهرهای اسرائیل کاری ندارد ولی فریب نمی خوریم / ترور شهید فخری زاده ممکن است کار شبکه آقازاده ها و دامادهای مسئولان باشد! / جنگ سرد جدید آغاز شده، منتظر ترورهای بیشتر باشید
روش‌های ترور موساد؛ از شلیک موتور سوار تا فعالیت گروه کیدون/ دو شهری که حیاط خلوت جاسوس‌های اسرائیل شده است
اطلاعاتی جالب از دفاع مقدس؛ از کوچک‌ترین شهید تا مسن‌ترین رزمنده با ۱۰۵ سال سن‌/ شهناز، نام اولین شهید زن / تلخ‌ترین روز جنگ چه روزی بود؟
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد