اینستاگرام خانه تکانی کرد

اینستاگرام امروز در حال اعلام تغییر اساسی در صفحه اصلی برنامه است و در حال حاضر برگه Reels و Shop را به نوار پایینی می آورد، چیزی که شرکت برای مدتی آزمایش کرده است.

اینستاگرام خانه تکانی کرد

تغییر طراحی اینستاگرام

این شرکت می گوید این تغییر به دلیل محبوبیت فیلم های کوتاه مدت در زمان شیوع بیماری کرونا و افزایش اعتماد به خرید آنلاین برای کاربران در حال انجام است.

این شرکت متعلق به فیس بوک می گوید که این اولین تغییر اساسی در طراحی اینستاگرام از زمان ارائه این سرویس است و "این تغییرات را ساده نمی گیرد".

ویژگی Reels چند ماه پیش اولین ارایه خود را انجام داد و در فضای کوتاه به اشتراک گذاری ویدیو با رقبایی مانند TikTok رقابت می کند. با توجه به اینکه تیک تاک در برخی بازارها با مشکل و چالش هایی روبرو است، اینستاگرام با تبلیغات Reels و تشویق کاربران برای استفاده از این ویژگی، سود می برد.

بخش Shop معرفی شده یک مرکز اختصاصی خرید در ماه جولای بوده که آن هم اکنون در حال اضافه شدن به برگه Explore در صفحه اصلی است. این شرکت می گوید "در این برگه" توصیه های شخصی، انتخاب سردبیران که توسط کانال [فروشگاه] آن [فروشگاه]، ویدیوهای قابل خرید، مجموعه کالاهای جدید و موارد دیگر تهیه شده است" ارائه خواهد شد. این سرویس به کاربران امکان می دهد تا از طریق Facebook Pay پرداخت کنند، راهی برای غول رسانه های اجتماعی برای وحدت رویه پرداخت در ارائه های مختلف.

با اضافه شدن دو زبانه، بخش های Create و Activity به بالای صفحه اصلی، درست کنار نماد مسنجر / مستقیم منتقل شده اند. در حالی که هدف از طراحی مجدد ارائه برجستگی بیشتر به خدمات جدید اینستاگرام است، این شرکت تکرار می کند که همچنان به "ارزش اصلی سادگی" خود وفادار مانده است. تغییرات باید به زودی برای همه کاربران پخش شود.

منبع: نامه‌نیوز

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها