بازگشت به کار ۶۰۰ کارگر در استان گلستان با کمک دستگاه قضایی/ مشکلات ۳۱۰ واحد تولیدی برطرف شد

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: پارسال و امسال هم با تلاش‌های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان ۳۵ واحد تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید برگشتند و ۶۰۰ کارگر این واحدها مشغول کار شدند.

بازگشت به کار ۶۰۰ کارگر در استان گلستان با کمک دستگاه قضایی/ مشکلات ۳۱۰ واحد تولیدی برطرف شد

هادی هاشمیان پیش از ظهر امروز در نشست با روسای دادگستری‌ها و قضات استان گلستان که با حضور رئیس دیوان عالی کشور برگزار شد، اظهار داشت: با هدف جلوگیری از زمین‌خواری و دست‌اندازی به زمین‌های منابع طبیعی تاکنون برای 505 هزار هکتار آن سند صادر شده است. همچنین با پیگیری دادستان‌های سراسر استان، سند 370 هزار هکتار از ارضی ملی هم در حال صدور است و کار نقشه برداری یک میلیون و 260 هزار هکتار اراضی منابع طبیعی هم آغاز شده است.

وی در ادامه سخنان خود به تلاش‌های دادگستری استان برای کمک به رونق تولید هم اشاره کرد و گفت: 575 واحد تولیدی در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان پرونده دارند که با نامه نگاری و تلاش‌های انجام شده تاکنون مشکل 310 واحد، حل و پرونده مختومه شد.

هاشمیان افزود: پارسال و امسال هم با تلاش‌های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان 35 واحد تعطیل و نیمه تعطیل به چرخه تولید برگشتند و 600 کارگر این واحدها مشغول کار شدند.

وی از مختومه شدن 71 درصد پرونده‌های معوق در محاکم هم خبر داد و گفت: این امر با تلاش جهادی قضات محقق شده است.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به حضور بازرسان دیوان عالی در استان‌ها گفت: حضور این هیئت‌ها، فرصت تبادل نظر و انتقال تجربیات قضات پیشکسوت دیوان را به قضات استان‌ها فراهم می‌کند. رویکرد این بازرسی‌ها، اصلاحی است و به کیفیت رسیدگی ها کمک خواهد کرد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها