انهدام باند سارقان موبایل و موتورسیکلت در آبادان

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از انهدام باندسارقان موبایل و موتورسیکلت در طرح پاکسازی پلیس خبر داد.

انهدام باند سارقان موبایل و موتورسیکلت در آبادان

سرهنگ سیدمحسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موبایل وموتورسیکلت در آبادان موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارقان به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: تحقیقات در خصوص شناسایی مجرمان ادامه داشته تا اینکه ماموران پلیس آگاهی با به کارگیری منابع اطلاعاتی موفق به شناسایی ۳ سارق سابقه دار و یک نفر مالخر در این زمینه شدندکه بلافاصله ضمن هماهنگی با مقام قضایی طی عملیات جداگانه سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ تقی زاده تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی در بازرسی صورت گرفته از محل اختفای متهمان، تعداد ۱۰ دستگاه گوشی اندروید سرقتی، ۵ قبضه انواع سلاح سرد، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، ۷ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری به همراه مهمات مربوطه کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در پایان با بیان اینکه سارقان دستگیر شده به ۱۹ فقره سرقت موبایل و موتورسیکلت که از این تعداد ۸ فقره از آن به عنف بوده معترف شدند گفت: علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و از طریق محاکم قضایی با قرار صادره راهی زندان، سپس جهت شناسایی سایر همدستان احتمالی و تکمیل تحقیقات تحویل پلیس آگاهی شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها