پنج روش برای ساخت ویلا با هزینه کم!

حتما بسیاری از ما علاقه داریم تعطیلات و زمان استراحت خود را در جایی خارج از شهر در یک خانه ویلایی بگذرانیم. اما دلایل مختلفی وجود دارد که بسیاری از ما تا کنون اقدام به ساخت ویلای شخصی خود نکرده ایم.

پنج روش برای ساخت ویلا با هزینه کم!

یکی از مهمترین این دلایل هزینه ساخت میباشد. در نگاه اول هزینه های ساخت ویلا شاید نگران کننده باشد اما در این مقاله به پنج روش مختلف که میتوان با مدیریت هزینه ها شما را صاحب یک ویلای منحصر به فرد و با کیفیت کند اشاره کرده ایم تا بتوانیم مسیر ویلا دار شدن را برای شما ساده تر از هر زمان دیگری کنیم.

اول از همه خواسته های خود را کامل بشناسیم
در نگاه اول شاید شما ویلا را یک فضا پر از امکانات رفاهی و کیفیت های خاص ببینید که همین امر باعث شود تا هزینه های داشتن ویلا را برای شما بالا ببرد. به همین دلیل ما پیشنهاد میکنیم قبل از هر کاری به نیاز های خود از یک ویلا و انتظاراتی که از ویلای شخصی خود دارید نگاه دقیقی بیاندازید. آنگاه میبینید که بسیاری از فضا هایی که در ذهن شما شکل گرفته بوده است و ساخت آن ها هزینه بالایی داشته در اولویت شما نیست و نیازی به آن ها ندارید. این امر باعث جلوگیری از اتلاف هزینه برای فضا هایی که چندان نیازی به آن ها ندارید میشود . همچنین به طراح و معمار شما کمک میکند تا ویلای‌ شما را دقیقا مطابق با نیاز های شما طراحی کند.

همچنین بسیار خوب است که قبل از این کار نکات مهم در رابطه با طراحی ویلا را بشناسید و با نگاهی دقیق تر به ویلای خود و طراحی آن فکر کنید.


فضا های ویلا را انعطاف پذیر طراحی کنیم
یکی از موثر ترین کارهای کاهش هزینه های ساخت ویلا طراحی فضا های انعطاف پذیر در ویلا میباشد. با استفاده از فضا های انعطاف پذیر شما میتوانید از یک فضا در شرایط مختلف استفاده های گوناگون بکنید. همچنین این روش از طراحی هزینه های ساخت شما را میتواند به صورت چشم گیری کاهش دهد. چرا که شما از یک فضا میتوانید استفاده های گوناگونی بکنید و برای داشتن فضا های اضافه هزینه بیشتری نکنید.

اما مساله ای که در رابطه با فضا های انعطاف پذیر وجود دارد این است که حتما باید توسط متخصصین این کار و طراحان حرفه ای طراحی شود. چرا طراحی ویلا به صورت انعطاف پذیر ضمن فوایدی که دارد کاری بسیار دقیق و حساس میباشد.

ویلای خود را در چند مرحله تکمیل کنیم
اگر به کا هزینه های ساخت ویلا نگاهی اندازیم با رقم قابل توجهی رو به رو میشویم که برای بسیاری از ما ممکن است هزینه سنگینی باشد. اما شما میتوانید با یک طراحی مناسب ویلای خود را در چند مرحله تکمیل کنید. به عنوان مثال در ابتدا فضا های اصلی ویلا را بسازید و بعد از چند سال فضا های جدیدی که از قبل برایش پیش بینی کرده اید مانند استخر را بسازید. طراح و معمار شما میتواند ویلای شما را به گونه ای طراحی کند که در آینده قابلیت گسترش و تکمیل شدن داشته باشد. با این کار هم در هزینه ها صرفه جویی میشود و هم میتوانید بهتر در رابطه با فضا های جدید تصمیم گیری بکنید.

بسیار خوب است که قبل از ساخت ویلا با نکات مهم در ساخت ویلا و مراحل آن آشنا بشوید.

بازسازی ویلا های قدیمی هزینه کمتری دارد
و اما ساده ترین راه برای دست یابی به ویلای رویایی خود که کاملا مطابق با نیاز های شما باشد بازسازی ویلا های قدیمی میباشد.

بازسازی ویلا میتواند هم هزینه کمتری برای شما داشته باشد هم سریع تر شما را به ویلای مورد نظرتان برساند. اما زمانی که از بازسازی ویلا صحبت میکنیم از نصب کاغذ دیواری و تعویض کف خانه حرف نمی زنیم. ویلای شما باید کاملا مطابق با خواسته ها و نیاز های شما طراحی و بازسازی شود. یک معماری خوب برای بازسازی ویلا زمانی پاسخگو میباشد که کاملا احساس منحصر به فرد بودن ویلای شما را برایتان به ارمغان بیاورد.


از متخصصین طراحی ویلا مشاوره بگیریم
برای آنکه با هزینه ای مشخص بهترین تصمیم را برای داشتن یک ویلای منحصر به فرد بگیرید بهترین کار این است که از یک دفتر معماری که به صورت تخصصی بر روی طراحی و ساخت ویلا کار میکند مشاوره بگیرید. چرا که بیش از هر کس دیگری نیاز های شما را درک میکند و بهترین پاسخ را با یک طراحی منحصر به فرد و خاص به شما میدهد. این عمل ضمن آنکه شما را به ویلای رویایی‌تان میرساند ، باعث می شود تا با یک مشاوره مناسب از اتلاف هزینه های اضافی نیز جلوگیری کنید.

دفتر معماری ایماژ یکی از دفاتر معماری میباشد که تمرکز خود را بر روی طراحی و ساخت تخصصی ویلا گذاشته است و توانسته است در طی این سال ها با طراحی و ساخت چند ویلای منحصر به فرد ، جوایز معماری مختلفی را بدست بیاورد. دفتر معماری ایماژ آماده آن است تا نیاز های شما را بشنود و آن ها را تبدیل به یک فضای معماری خاص مطابق با سلیقه شما کند.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها