رضا قوچان نژاد، خوش پوش ترین بازیکن هلند: طوری لباس می‌پوشم که با فوتبال بازی کردنم سنخیت داشته باشد

رضا قوچان‌نژاد لژیونر ایرانی که به عنوان خوش‌پوش‌ترین بازیکن هلند برگزیده شده، از این انتخاب می‌گوید.

رضا قوچان نژاد، خوش پوش ترین بازیکن هلند: طوری لباس می‌پوشم که با فوتبال بازی کردنم سنخیت داشته باشد

رضا قوچان نژاد مهاجم زووله با آرای علاقمندان فوتبال هلند، عنوان «خوش پوش‌ترین» بازیکن لیگ این کشور را از آن خود کرد. چندی قبل، ۵ کاندیدا برای کسب این عنوان با رقابت را با هم شروع کردند که در نهایت با آرای مردمی، رضا توانست گوی سبقت را از رقبای خود برباید و خوش پوش ترین بازیکن لیگ شود.

بعد از انتخاب او، مسئولان برگزاری این نظرسنجی، نزد رضا گوچی رفتند و علاوه بر تقدیم جامی به او، تصاویر زیادی هم از این بازیکن گرفتند. رضا از جمله فوتبالیست‌های بی حاشیه ایران است که همیشه لباس پوشیدنش با رفتارش در زمین سنخیت داشته است.

رضا با لبخند می گوید: «من همیشه سعی می‌کنم لباس‌هایی بپوشم که شیک باشد و واقعا مارک و برند برایم فرقی ندارد. مهم این است که بتوانم تیپی مناسبت با تیپ یک فوتبالیست داشته باشم.»

گوچی در فضای مجازی معمولا با تیپ‌های شیک دیده می‌شود. او چند وقتی است که فعالیت خود را در اینستاگرام بیشتر کرده و گویا همین فعالیت نقش عمده‌ای در انتخابش داشته است. قوچان نژاد درباره این انتخاب می گوید: «امسال قسمت من شد که خوش پوش ترین بازیکن لیگ هلند شوم. تا به حال در این قرعه کشی و بعد نظرسنجی قرار نگرفته بودم. این مسابقه‌ای بود بین بازیکنان لیگ برتر و لیگ دسته یک هلند. هر سال این مسابقه برگزار می‌شود. این شکلی است که ۵ نفر کاندید نهایی می‌شوند و بعد همه چیز به نظرسنجی می‌کشد و با رای نفر اول انتخاب می‌شود. به من هم چند وقت پیش گفتند که شما بین ۵ کاندیدا هستی. راستش من زیاد خودم را درگیر مسایل بیرونی فوتبال نمی کنم ولی گفتم مشکلی نیست. به خاطر همین رای گیری شد و در نهایت من با بیشترین رای نفر اول شدم. امسال قسمت من شد که این عنوان را مال خودم کنم.»

لژیونر فوتبال ایران درباره اینکه چطور این کاندیدا انتخاب می شوند گفت: «به این شکل است که به سوشال مدیای بازیکنان توجه می کنند. یا اینکه نگاه می‌کنند شما در مراسم مختلف با چه تیپ‌هایی حاضر شده‌اید و چطور لباس پوشیده‌اید. استایل شما را در نظر می گیرند و در نهایت به کاندیداهای نهایی می رسند و من هم قاعدتا سعی می‌کنم طوری لباس بپوشم که با فوتبالیست بودن و فوتبال بازی کردن سنخیت داشته باشد.»

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • جیب خالی کت شیک
    0

    ملت گل می زنند جایزه می گیرندبعد ما به خاطر ظاهر جایزه می گیریم هنرنزدایرانیانست وبس خخخخ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها