آخرین آمار فوتی‌های کرونا در تهران

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران از فوت حدود ۱۸ هزار نفر در پایتخت به دلیل ابتلا به کرونا خبر داد و گفت: در حال حاضر ۶ هزار نفر به دلیل این بیماری در بیمارستان‌های تهران بستری هستند و ۳ هزار نفر وضعیت‌شان وخیم است.

آخرین آمار فوتی‌های کرونا در تهران

ناهید خداکرمی درباره وضعیت کرونا در پایتخت اظهار داشت: تهران به هیچ عنوان وضعیت مناسبی به لحاظ آمار کرونا ندارد و میزان مبتلایان و متوفیان ناشی از این بیماری روند افزایشی داشته است.

وی افزود: در حال حاضر ۶ هزار بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خصوصی و دولتی پایتخت بستری هستند و ۳ هزار نفر وضعیت بدحال دارند که نشان می‌دهد طی روزهای آینده با افزایش آمار مرگ و میر مواجه باشیم.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران ادامه داد: روز پنج‌شنبه گذشته ۱۷۳ مرگ ناشی از کرونا در سازمان بهشت‌زهرا (س) ثبت شد و وضعیت همچنان وخیم است از ابتدای شیوع کرونا تا پنج‌شنبه گذشته حدود ۱۸ هزار( ۱۷هزار و ۷۵۴) مرگ ناشی از کرونا در تهران به وقوع پیوسته که این موضوع فاجعه‌ای دردناک برای تهران محسوب می‌شود.

خداکرمی گفت: اعلام آمار مرگ و میر در شرایط وخیم این بیماری سبب می‌شود شهروندان توجه بیشتر و جدی‌تری نسبت به موضوع کرونا داشته باشند و برای مراقبت از خود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی حساسیت بیشتری به عمل آورند.

وی گفت: امیدواریم که هر چه سریع‌تر تصمیمات جدی جهت مهار کرونا از جمله تعطیلی حداقل دو هفته‌ای تهران اجرایی شود تا آمار مبتلایان و متوفیان کاهش و بیمارستان‌ها نیز وضعیت مساعدتری به دست آورند.

منبع: فارس

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • رضا حاجی
    0

    با سلام. نمیدانم چرا مسئولین فکری به حال تهران نمیکنند؟؟!! چند نفر دیگر باید بمیرند تا تهران تعطیل شود؟؟!! آیا ۱۸ هزار نفری که فوت کرده اند کافی نیستش تا فکری به حال تهران بکنند؟؟؟!!! با تعطیلی بعد از ساعت ۱۸ صنوف هیچ تغییری در مهار کرونا انجام نمیشود. اگر شبها به خیابان پیروزی بیایید میبیتید که تمام رستورانها و فست فودها کاملا باز هستند و مشتری در داخل رستوران حضور دارد. آیا این مدل مبارزه با کرونا درسته ؟؟؟!!! همه نهادها و وزارت بهداشت و مجلس و بقیه میگویند دو هفته تهران تعطیل شود اما دولت تعطیل نمیکند. چرا چرا چرا ؟؟؟!!!

    نظرات شما -
    • بهروز
      0

      آمار 18 هزار نفر از دید آقایان برای تعطیلی دو هفته ای کم است. بصرفه نیست. به ضرر اقتصادی اش نمی ارزد. تنها خدای نکرده اگر آمار به دو سه میلیون برسد اونوقت شاید آن هم شاید تعطیلی دو هفته ای اعلان کنند

    • کیان
      0

      چون جون مردم برای دولتمردان ما هیچ اهمیتی نداره تو این چند سال فقط حرف زدن اینم روش.........

    • 7مهدی7
      0

      حالا این آماری که اینا میگن رو شما سه برابر کن تا به آمار واقعی نزدیک تر باشی....کار از دو هفته گذشته قبلآ هم تو کامنت هام گفته ام همه ایران باید به مدت 1 ماه حکومت نظامی شدید بشه دولت سر کیسه رو شل کنه به هر کارت ملی 1 میلیون واریز کنه همه وام ها ...کرایه خونه ها...و غیره رو به مدت 1 ماه عقب بندازه آنگار که یه ماه شتر دیدی ندیدی بعد یه هفته فرصت خرید مواد غذایی بده و همه تو خونه های خودشون به قرنطینه برن شرکت هایی رو هم که با موجود زنده سرو کار دارن مثل مرغداری و گاوداری پرورش ماهی کارگراشو تو خود واحد ها قرنطینه کنن....پلیس و مراکز بهداشتی باز باشن...نیرو های حوادث اداره برق و گاز و آب فعال باشن مابقی تعطیل... تو هر شهر یه سری واحد های سیار جهت تامین دارو های بیماران خاص فعال باشن که البته اونا هم میتونن به اندازه یه ماه خرید داشته باشن که مجبور نباشن از قرنطینه خارج بشن.

    • poneeeeh
      0

      همه رو بزار بکشن بعد تعطیل کنند زنده بودن ماها برای دولت هیچ نفعی نداره

    • ش
      0

      وقتی اکثریت مردم مردن اونوقت خود بخود تعطیل میشه. مسولین تا اون موقع صبر میکنند. صبرشون زیاده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها