آچار به دست؛ خدمات سرویس و تعمیرات

همه ما با وسایل برقی و خانگی به طور روزمره کار می کنیم، بارها اتفاق افتاده که این وسایل به دلیل فرسودگی یا دلایل مختلف دیگر دچار خرابی شوند.

آچار به دست؛ خدمات سرویس و تعمیرات

همه ما با وسایل برقی و خانگی به طور روزمره کار می کنیم. بارها اتفاق افتاده که این وسایل به دلیل فرسودگی یا دلایل مختلف دیگر دچار خرابی شوند. در اینجا است که به دنبال یک تعمیرکار حرفه‌ای می گردیم و اکثر اوقات آن‌ها مشغول کار دیگری هستند و کار ما به تعویق می افتاد. امّا در آچار به دست به راحتی می‌توان یک تعمیرکار حرفه‌ای را پیدا کرد؛ آن هم تنها با چند کلیک! پس با ما همراه شوید تا با این سرویس آنلاین بیشتر آشنا شویم.

تعمیرات بی دردسر با آچار به دست

آچار به دست چند سالی است که فعالیت بر خط خود را در زمینه خدمات فروش و پس از فروش آغاز کرده است. در حال هزار چندین متخصص و کادر حرفه‌ای در این وب سایت فعالیت می کنند. با توجه به نیاز روز مردم، بیش از 300 نمایندگی در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و تهران ایجاد شده تا به شهروندان عزیز خدمت رسانی کنند. امّا چرا به سرویس این وب سایت احتیاج داریم؟

قطعا برای شما نیز اتفاق افتاده است که وسیله یا لوازم خانگی شما سوخته باشد. برای تعمیر آن به دنبال تعمیرکار محله فرستاده باشید، امّا اکثر مواقع آن‌ها گرفتار کار دیگری هستند و لیست بلند بالای از دیگر مشتریان پیش از شما وجود دارد. ممکن است تعمیر یا سرویس یک وسیله کوچک شما، دو سه روزی طول بکشد. گاهی نیز خودمان دست به کار می شویم و داخل وسایل را باز می‌کنیم تا مشکل را حل کنیم و این مثل ریختن نفت بر آتش می ماند و حتی ممکن است مسئله را بدتر کند چون نمی دانیم مشکل دقیقا از کجاست. به خصوص در ماشین لباسشویی‌های جدید یا وسایلی از این دست که بخش کامپیوتری نیز دارند. پیدا کردن مشکل در آن‌ها شاید راحت به نظر برسد و سیستم عیب یاب خودکار داشته باشند ولی امان از روزی که خود بخش کامپیوتری آن دچار مشکل شود !

قطعا یک نیروی متخصص و با تجربه در تعمیرات لوازم خانگی مازندران و این نوع وسایل، سریع‌تر می تواند مشکل را پیدا و رفع کند. البته، اگر هنوز گارانتی داشته باشد ممکن است به فکر فرستادن دستگاه به شرکت باشید که آن هم چندین روز طول می کشد تا دوباره به دست شما برگردد و تازه گاهی اتفاق افتاده است که به دلایلی، دستگاه شامل گارانتی هم نشود! نوسان برق که تقصیر ما نبوده! درست است؟ به هر صورت پیدا کردن یک تعمیر کار مناسب همیشه هم کار سختی نیست، چرا که حالا در سرویس‌های آنلاین می‌توان یکی از آن‌ها را پیدا کرد. آچار به دست خدمات مختلفی را ارائه می‌دهد که یکی از آن‌ها «سرویس و تعمیرات» است. خدمات کلی سایت شامل موارد زیر است:

· نصب و راه اندازی: انواع محصولات خانگی مانند تلویزیون و ...

· سرویس و تعمیرات: بررسی و تعمیر محصولات خانگی شما

· بازدید دوره‌ای: کنترل وضعیت دستگاه‌ها در زمان‌های مشخص

· آموزش: بخش آموزش استفاده از وسایل خانگی

چگونه در آچار به دست، تعمیرکار خود را پیدا کنیم؟

کار با وب سایت آچار به دست بسیار راحت است! طراحی و راهنمای وب سایت هنگام ورود به آن کاملا واضح بوده و می توانید به راحتی وارد بخش ثبت سفارش شوید. برای نمونه ماشین لباسشویی سامسونگ ما دچار مشکل شده است. قطعا اگر بخواهیم خودمان آن را تعمیر کنیم نه مهارت کافی داریم نه تجربه مرتبط با آن را. به علاوه اگر بخواهیم برای تعمیر آن خودمان وارد عمل شویم، عیب یابی آن چندین ساعت طول خواهید کشید و به دیگر کارها نمی رسیم. به خصوص اگر شاغل نیز باشیم! اگر هم بخواهیم روز تعطیلمان را برای این کار بگذاریم، پس کی استراحت کنیم! پس تلفن همراه یا لپ تاپ خود را باز کرده و به سراغ سرویس خدمات آنلاین آچار به دست می رویم.

روی «سرویس و تعمیرات» کلیک کرده و وارد صفحه ساده و کاربردی ثبت سفارش می شویم. در اینجا خیلی راحت برند و نوع دستگاه را انتخاب می‌کنیم. برای مثال من یک ماشین لباسشویی سامسونگ برای تعمیر دارم. بعد از آن چند سوال اساسی از شما پرسیده می‌شود. آیا این ماشین لباسشویی پیغام خطایی به من داده است؟ و سایت از من می‌خواهد که آن را در قسمت توضیحات وارد کنم. پس از نوشتن توضیحات، آدرس خود را ثبت می‌کنم و منتظر می‌مانم تا سایت، تعمیرکاری مرتبط با دستگاه و مشکل من در محدوده آدرسی که به آن داده ام برایم پیدا کند؛ به همین راحتی!

دیگر لازم نیست ساعت‌ها پشت خط تلفن باقی بمانم تا با نمایندگی صحبت کنم و آن‌ها بگویند دو هفته دیگر تعمیرکار خواهد آمد. تنها با چند کلیک توانستم تعمیرکاری حرفه‌ای و متخصص پیدا کنم. سایت آچار به دست تعمیر و سرویس تمامی وسایل خانگی، صوتی و تصویری، کولر، پکیج و تاسیسات را انجام می‌دهد. خرابی کولر در تابستان و پکیج‌ها در زمستان در کمترین زمان ممکن و تعمیرات کولر گازی مازندرا ن توسط متخصصان آچار به دست انجام می‌شود تا اعضای خانه بتوانند با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنند.

آچار به دست سایتی آسان برای استفاده

یکی از نکات مثبت این سایت علاوه بر طراحی ساده و کارآمد، داشتن گزینه‌ای برای پشتیبانی آنلاین است. گاهی در بخشی به سوالی بر می‌خوریم که از جواب آن مطمئن نیستیم. یا می‌خواهیم از تعرفه‌ها و نحوه پرداخت آگاه شویم. علاوه بر شماره تماس 24 ساعته مجموعه تخصصی آچار به دست، شما می‌توانید به صورت آنلاین سوالات خود را با بخش پشتیبانی در میان بگذارید. استان‌های تحت پوشش این مجموعه شامل گیلان، مازندان، گلستان و تهران می‌شود تا در کمترین زمان ممکن تعمیرکار مرتبط به محل اعزام می‌گردد. گاهی نیز شما را راهنمایی خواهند کرد تا بتوانید برخی مشکلات کوچک را خودتان حل کنید؛ بخش آموزشی سایت نیز به همین خاطر است.

با سایت آچار به دست می توانید در زمان، انرژی و هزینه‌ها صرفه جویی کنید. همیشه بهتر است قبل از آنکه به این فکر باشید که خودتان دستگاه را باز کنید، به خاطر بیاورید که نداشتن تجربه و مهارت در این زمینه می تواند صدمه‌های بیشتری به دستگاه شما بزند. یک اشتباه کوچک می تواند به هزینه‌ها اضافه کرده و کار با وسایل برقی حتی خطرات جانی دارد. پس بهتر است آن را به افرادی بسپاریم که تجربه و مهارت کافی دارند و می توانند بدون ایجاد خطری، مشکل را رفع کنند.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها