رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی:

محدودیت‌ تردد در خراسان جنوبی ادامه دارد / مسدود شدن مسیرهای بهشت متقین

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی اظهار کرد: از ظهر امروز پنج شنبه کنترل‌ها تشدید شده و به هیچ عنوان اجازه خروج به خودروهای پلاک بومی و ورود به خودروهای دارای پلاک غیر بومی داده نخواهد شد.

محدودیت‌ تردد در خراسان جنوبی ادامه دارد / مسدود شدن مسیرهای بهشت متقین

سرهنگ علیرضا عباسی، امروز پنج شنبه ۱۵ آبان به خبرنگاران گفت: از ابتدای اجرای طرح در ورودی و خروجی‌های شهر بیرجند ۶۸۳ راننده در خصوص عدم ورود و یا خروج از شهر ارشاد شده‌اند که با همکاری مردم مورد خاصی اتفاق نیفتاده است.

وی ادامه داد: با توجه به تعطیلات پایان هفته از ظهر امروز پنج شنبه کنترل‌ها تشدید شده و به هیچ عنوان اجازه خروج به خودروهای پلاک بومی و ورود به خودروهای دارای پلاک غیر بومی داده نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پایان اجرای طرح ساعت ۲۴ روز جمعه خواهد بود، از مردم خواست برای بهبود وضعیت موجود و کنترل ویروس منحوس کرونا همچون چند روز گذشته با پلیس همکاری داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی یادآور شد: برابر تصمیمات ستاد استانی کرونا، به منظور حفظ سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا، تمامی مسیرهای منتهی به بهشت متقین بیرجند از ساعت ۱۲ امروز پنج شنبه تا اطلاع ثانوی مسدود است، لذا از شهروندان درخواست می‌شود از عزیمت به این مکان جدا خودداری کنند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها