پلیس راه کندوان از تردد ۴۰۰ خودروی غیربومی جلوگیری کرد

فرمانده پلیس راه ولی‌آباد سیاه‌بیشه کندوان گفت : ماموران پلیس راه علاوه بر جلوگیری از تردد حدود ۴۰۰ دستگاه خودروی غیربومی ، برای حدود ۹۰ خودرو برگ جریمه صادر کردند.

پلیس راه کندوان از تردد ۴۰۰ خودروی غیربومی جلوگیری کرد

براساس مصوبه کمیته امنیتی ، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا ، اعمال محدودیت طرح تردد خودروها از ظهر دوشنبه حوالی ساعت ۱۲ دوازدهم آبان ماه هفته جاری در ۲۶ استان کشور از جمله مازندران آغاز شد و تا بیست و ششم آبان ماه نیز ادامه دارد. براساس این مصوبه ورود و خروج خودروها با پلاک های بومی از مراکز استان های ۲۶ گانه به استان ها دیگر ممنوع بوده و آن دسته از رانندگانی که به این مصوبه تمکین نکنند ماموران پلیس مستقر در مسیرهای ورودی و خروجی این استان ها مکلفند ضمن صدور جریمه ۵۰۰ هزار تومانی همچنین نسبت عودت این خودروها به مبدء اقدام کنند.

سروان محمد احمدی تبار روز چهارشنبه افزود: صاحبان حدود ۹۰ دستگاه از این خودروها به دلیل سماجت و تخلف از این مصوبه ، هر یک به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان جریمه شدند.

این مسئول اظهار داشت : بیشترین جرائم صادره مربوط به خودروهایی بوده که قصد عزیمت شهرهای ساحلی غرب مازندران را داشتند .

فرمانده پلیس راه ولی آباد سیاه بیشه کندوان با بیان اینکه هم اکنون ماموران انتظامی برای یاری رساندن به ماموران پلیس در پلیس راه کندوان مستقر شده اند ، گفت: ممنوعیت طرح تردد و برخورد جدی پلیس راه با رانندگان متخلف سبب شده تا حجم تردد خودروها در این مسیر نسبت به هفته قبل کاهش چشمگیری داشته باشد.

سه محور فیروز کوه ، هراز و کندوان از راه های اصلی استان مازندران به پایتخت کشور است .

حدود ۷۸ کیلومتر از مجموع ۱۶۰ کیلومتری محور چالوس - کرج در حوزه استان مازندران قرار دارد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها