رئیس فراکسیون زنان و امور خانواده مجلس:

اختصاص بیمه برای زوجین نابارور/ فرصت تحصیلی برای مادران دانشجو

رئیس فراکسیون زنان و امور خانواده مجلس شورای اسلامی از بسته حمایتی مجلس برای امر فرزندآوری خانواده‌های ایرانی خبر داد.

اختصاص بیمه برای زوجین نابارور/ فرصت تحصیلی برای مادران دانشجو

فاطمه قاسم پور رئیس فراکسیون زنان و امور خانواده مجلس شورای اسلامی در رشته توئیتی نوشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رأی قاطع به اصل ۸۵ ای شدن طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده اختیار صحن را به کمیسیون مشترکی متشکل از کمیسیون‌های تخصصی مجلس تفویض کردند تا حمایت از خانواده ایرانی در امر فرزند آوری تسریع شود.

در طرح مقرر شده است که از بیمه درمانی زوجین نابارور، ارائه خدمات و تسهیلات به زنان شاغل، ارائه بسته‌های حمایتی بهداشتی و تغذیه‌ای به مادران و کودکان، فرصت تحصیلی به مادران دانشجو، کمک حمایت معیشتی به خانواده‌ها، ارائه خدمات مستمر درمانی به زنان باردار صورت گیرد.

از دیگر نقاط قوت طرح، بخش ضمانت اجرایی است که مانع اجرایی نشدن این قانون پس از تصویب می‌شود تا به سرنوشت قانون تسهیل ازدواج منجر نشود.

بلافاصله پس از مصوبه صحن، فرایند شکل‌گیری کمیسیون مشترک شروع شد و نمایندگان عضو کمیسیون مشترک مشخص شدند تا در اسرع وقت این طرح در کمیسیون مشترک تصویب شود و تمایل خانواده ایرانی برای فرزند آوری با ارائه خدمات تسهیل گردد.

اختصاص بیمه برای زوجین نابارور/ فرصت تحصیلی برای مادران دانشجو

منبع: مهر

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • محمد
    0

    اگر کار باشد خانواده تشکیل می شود و اگر کار نباشد تشکیل خانواده امکانش کم می شود

  • ج.و.ا.دبیک.
    0

    عاای.

  • ن
    0

    اختصاص بیمه یعنی یک راهی که دوباره دست تو جیب ملت بیچاره بکنند همین بیمه ها به چکاری میاد مگه؟ حالا بیمه زوجین نابارور میخواین اختصاص بدید!!!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها