مسافران همچنان قصد سفر دارند!/ متخلفین ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور اظهار کرد: در صورت عدم همکاری با محدودیت‌هایی که به دلیل شیوع کرونا اعمال شده، خودروها مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی می‌شوند.

مسافران همچنان قصد سفر دارند!/ متخلفین ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند

ایمان محرابی نیا، با بیان اینکه در برخی از محور‌ها شاهد بار ترافیکی روان هستیم، گفت: با توجه به محدودیت‌هایی که به دلیل شیوع کرونا اعمال شده، مسافرانی پیش از اعلام این محدودیت‌ها حرکت کرده‌اند و همین موضوع باعث شده تا در برخی از محور‌ها ترافیک روانی به وجود بیاید

محرابی نیا بیان کرد: در صورت عدم همکاری، خودروها مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی می‌شوند.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور اظهار کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته در تمامی استان‌ها این محدودیت‌ها اجرا شده و به طور مثال در استان کرمان طبق آخرین اطلاعات به دست آمده در تمامی محورها از لحاظ ترافیکی این محدودیت‌ها اجرا شده است.

این مقام مسئول گفت: شاهد ترافیک سنگین در آزادراه تهران -کرج و مسیر کرج‌-چالوس حدفاصل گرماب تا نسا و همچنین در محور هراز و محدوده‌های پیست آبعلی و بیلقان در مسیر رفت و برگشت هستیم.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور تصریح کرد: دوربین‌های ترافیکی نشان دهنده ترافیک سنگین در آزادراه تهران -کرج محدوده تابلوی پیام نما و همچنین رشت- قزوین محدوده پل فردیس-مهرویلا هستند و همچنین این دوربین‌ها بار ترافیکی محدوده گلشهر تا گلدشت را هم سنگین نشان می‌دهند.

محرابی نیا تاکید کرد: تردد وسایل نقلیه از لحاظ آماری در مسیر تهران -آمل از ساعت ۲۴ تا ۱۲ ظهر امروز نسبت به روز گذشته ۱۰۵ درصد رشد داشته و همچنین تردد در محور کرج- چالوس در بازه زمانی ۲۴ تا ۱۲ ظهر امروز نسبت به مدت مشابه روز گذشته ۱۲۲ درصد و تردد در محدوده تهران- قائمشهر نسبت به روز گذشته ۶۵ درصد افزایش داشته است.

او اظهار کرد: محور قزوین- رشت هم در این بازه زمانی ۱۱۶ درصد افزایش تردد داشته است.

محرابی نیا با بیان اینکه میزان تردد‌ها هم در کل کشور در این بازه زمانی نسبت به مدت مشابه روز گذشته ۹.۷ درصد افزایش داشته است، گفت: با توجه به اطلاعیه‌ای که روز گذشته اعلام شد بسیاری از مسافران سعی کردند زودتر حرکت کنند و این خود باعث افزایش حجم ترافیک در بسیاری از محور‌ها شده است.

او اظهار کرد: متاسفانه دوربین‌ها و بررسی‌ها هم نشان دهنده آن هستند که بسیاری از مسافران پیش از آغاز محدودیت‌ها اقدام به انجام سفر کرده‌اند که این خود باعث حجم ترافیک شده است که البته باید اعلام کنیم که پلیس راهور به هیچ عنوان اجازه خروج پلاک‌های بومی را نمی‌دهد و این خود باعث ایجاد مشکلاتی برای بسیاری از مسافران می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ع
    0

    اینا بیشتری شان یک مشت پولدار هستد پول جریمه برایشان پول خرده. البته بیشترشان. والا مردم مستضعف که پول مسافرت ندارند

  • کاربر ناشناس
    0

    همین مسافران مردم رابه مرگ وکروناکشیدنند بدون رعایت

  • علی
    0

    باسلام ضمنه تشکر از پلیس محترم باید یک عبور گاه ضرویها باشد و مکانمجوز عبور معرفی گردد

  • رضا.
    0

    اگر تمام دنیا و دولت‌ها بهترین عملکرد را در تقابل با کرونا انجام دهند زمانی نتیجه می‌دهد که تک تک افراد جامعه خودشان پروتکلهای بهداشتی را رعایت کنند وگرنه مهار کرونا بسیار بسیار مشکل است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها