آخرین قیمت سکه/ اعلام پرریسک‌ترین قطعات سکه برای سرمایه‌گذاری

نوسان قیمت سکه در بازار خرید برخی قطعات سکه را با ریسک بالاتری همراه کرده است .

آخرین قیمت سکه/ اعلام پرریسک‌ترین قطعات سکه برای سرمایه‌گذاری

قیمت سکه در حالی دیروز افزایشی قابل توجه را تجربه کرد که طی روزهای اخیر با روندی کاهشی حتی به کانال ۱۲ میلیون تومان نیز ورود کرده بود. بر اساس این گزارش در پایان ساعت کاری بازار دیروز قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به ۱۴ میلیون و ششصد هزار دلار رسید و بهای سکه طرح قدیم نیز معادل ۱۳ میلیون و پانصد هزار تومان بود .قیمت هر گرم طلای خام ۱۸ عیار نیز برابر با یک میلیون و ۳۱۵ هزار تومان گزارش شد.

نیم سکه و ربع سکه به ترتیب به قیمت ۷ میلیون و ۵۲۰ و پنج میلیون و ۲۰۸ هزار تومان قیمت خوردند و سکه گرمی نیز دو میلیون و ۸۰۶ هزار تومان فروخته شد.

سکه

براین اساس رشد بهای دلار در بازار داخلی مهمترین محرک افزایش قیمت سکه در بازار بود. رشد قیمت سکه و ترس بازار ارز نتیجه انتخابات امریکا سبب شد حباب سکه تمام بهار آزادی نیز به یک میلیون و ۷۲۶ هزار تومان برسد. حباب قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز معادل ۵۸۸ هزار تومان گزارش شد.

بر این اساس حباب نیم سکه برابر با یک میلیون و ۴۴ هزار تومان و حباب ربع سکه برابر با یک میلیون و ۹۶۹ هزار تومان گزارش شد که رقمی بسیار بالاست. حتی سکه گرمی حبابی برابر با یک میلیون و ۲۰۹ هزار تومان دارد.

براساس این گزارش کم ریسک‌ترین قطعه سکه، سکه بهار آزادی طرح قدیم و پرریسک‌ترین قطعه سکه ، سکه ربع بهار آزادی است چرا که خریداراین قطعه نزدیک به دو میلیون تومان بیشتر از ارزش واقعی ربع سکه برای خرید آن پرداخت می‌کند.

منبع: خبر آنلاین

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها