کُری‌خوانی ویدال برای رئال مادرید با استفاده از نام بارسلونا

هافبک شیلیایی اینتر در آستانه تقابل این تیم با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا برای حریف اسپانیایی کُری خواند.

کُری‌خوانی ویدال برای رئال مادرید با استفاده از نام بارسلونا

آرتورو ویدال که پس از دو فصل حضور در بارسلونا در تابستان اخیر با قراردادی دو ساله به اینتر پیوست، در آستانه بازی امشب (سه‌شنبه) این تیم ایتالیایی در خانه رئال مادرید در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت: این بازی بزرگی است. من دو سال فوق‌العاده در بارسلونا داشتم، از این رو امیدوارم با هواداران اینتر و بارسلونا برد در این بازی را جشن بگیریم.

ویدال ۳۳ ساله در ادامه اظهار داشت: خوشحالم که اینجا در اینتر هستم و کاری که کونته از من بخواهد را انجام خواهم داد. پیش از این گل‌های زیادی به ثمر رسانده‌ام، اما حالا باید تمامی توانم را به کار بگیرم و کارهایی را که مربی از من خواسته است، انجام دهم و همیشه تیم در اولویت است.

وی افزود: برای ما فرقی نمی‌کند که در سری A بازی می‌کنیم یا در لیگ قهرمانان اروپا و تمامی بازی‌ها همانند یک فینال برای ماست. بازی خیلی سختی مقابل رئال خواهیم داشت. بازی مقابل تیم‌های قدرتمندی همچون رئال مادرید همیشه زیباست، اما برای ما همه بازی‌ها همچون یک فینال است.

اینتر از دو بازی قبلی خود در گروه B لیگ قهرمانان اروپا تنها دو امتیاز کسب کرده است و در حال حاضر در رده سوم جدول جای دارد، این در حالی است که رئال مادرید با یک امتیاز در قعر جدول این گروه است.

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها