شفر: بعضی‌ها نمی‌خواهند استقلال نفس بکشد

سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال در واکنش به شایعات روزهای اخیر گفت:به نظر می رسد افرادی که شایعاتی را به راه می اندازند، هرگز دهانشان را نمی بندند و نمی خواهند به استقلال اجازه نفس کشیدن بدهند.

شفر: بعضی‌ها نمی‌خواهند استقلال نفس بکشد

وینفرد شفر در خصوص آخرین وضعیت پرداخت مطالباتش توسط باشگاه استقلال اظهار داشت: من طی روزهای اخیر با باشگاه استقلال در ارتباط بوده ام. باشگاه در این روزها قسمتی از مطالبات من را پرداخت کرده اما متاسفانه هنوز برخی مسایل و مشکلات در مورد کارهای اداری باقی مانده که باید برطرف شود. باشگاه این را گفته که به زودی پرداختی ها کامل شود. من هم منتظر وکیلم هستم تا همه چیز را بررسی و تایید کند.

وی افزود: من حسن نیت و همکاری خودم با باشگاه استقلال را به بهترین شکل ممکن انجام دادم و مدیران باشگاه شاهد آن هستند. من و وکیلم همواره در دسترس باشگاه بودیم تا در هر موردی با آنها صحبت کنیم و در صورت بروز هر مشکلی، سعی کردیم به باشگاه کمک کنیم تا همه مسایل برطرف شود.من این کارها را به خاطر باشگاه استقلال، هواداران میلیونی و پرشور آن و دوستان مشترکی انجام دادم که همواره در قلبم هستند اما برخی شایعات شیطان گونه من را ناراحت و نا امید می کند.

سرمربی اسبق استقلال در خصوص اینکه شایعاتی مبنی بر اینکه وی پرداخت پول پسرش را شرط دادن رضایت کرده است عنوان کرد:به نظر می رسد افرادی که چنین شایعات و دروغهایی به راه می اندازند، هرگز دهانشان را نمی بندند و نمی خواهند به استقلال اجازه نفس کشیدن بدهند تا مبادا این باشگاه در مسیر درست و اصولی خود قرار گیرد.

وی تاکید کرد: من در صحبت با سرپرست باشگاه استقلال، از او خواستم اجازه انتشار چنین دروغهایی را بگیرد و مراقب دشمنان، جاسوسها و خائنها باشد تا استقلال بزرگ، از مشکل و حاشیه دور باشد و به سمت موفقیت حرکت کند. او هم قول داد این کار را انجام دهد.

منبع: فارس

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    مثل خبر فوری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها