انتشار «حاج آخوند» با صدای عطاءالله مهاجرانی

کتاب گویای «حاج آخوند» نوشته‌ عطاءالله مهاجرانی با صدای خود نویسنده منتشر شد.

انتشار «حاج آخوند» با صدای عطاءالله مهاجرانی

این کتاب صوتی به قلم و روایت سیدعطاءالله مهاجرانی - وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت هفتم - با زمان ۹ ساعت و ۵۵ دقیقه توسط موسسه نوین کتاب گویا منتشر شده است.

در معرفی ناشر از این کتاب آمده است: ««حاج آخوند» روایت‌گر زندگی مرحوم شیخ محمود صالحانی است که در روستای مهاجران، زادگاه نویسنده ساکن بوده است. مهاجرانی تا سال‌های آغاز جوانی خود و پیش از درگذشت شیخ با او ارتباط نزدیک و فراوان داشته است. شخصیت و زندگانی «حاج آخوند» چنان متفاوت و اثرگذار است که هرکسی را به خود جذب و با صدای راوی همراه می‌کند.»

همچنین در بخشی از کتاب آمده است:

«مهاجران یا مارون رنگ و رو و رونق بهشت برین را داشت. بوی بهشتی آن سرزمین که اکنون در دنیای خیال و مثال می‌درخشد، مشام جان را تازه می‌کند. بهشت مهاجران، طبیعت زیبا، دشت زمردین چما، نهر نقره‌ای نایه، چشمه فروزنده آب حیات دوزاغه، میدان ده که غرق صدای بره‌ها و گوسفندان و بزهای بازیگوش و ماغ گاوها بود، ردّی از غبار آبی که از پس تاخت اسب‌ها دیده می‌شد، صدای پرطنین رحم خدا، چوپان ده، همه خواستنی و دوست‌داشتنی بود. اما حاج آخوند چیز دیگری بود! روحانیِ ملّا، ادیب و نکته‌دان و عارفی که از غوغای جهان بیرون از مدرسه و شهر گریخته بود؛ شیخی شاد که خانقاهی نداشت.»

انتخاب موسیقی، میکس و مسترینگ این اثر را آرمان تابان برعهده داشته است.

«حاج آخوند» در سایت «نوین‌کتاب» به نشانی novinketab.com منتشر شده و به زودی از طریق پلتفرم‌های عرضه کتاب نیز در دسترس علاقه‌مندان به کتاب گویا قرار می‌گیرد. نسخه‌ چاپی این کتاب را انتشارات امید ایرانیان در سال ۱۳۹۷ منتشر کرد و چندبار تجدید چاپ شد.

منبع: ایسنا

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها