زامبی‌های ژاپنی از کرونا می‌ترسند؟!

پس از گذشت ماه‌ها از همه گیری کرونا، به نظر می‌رسد کمتر فردی در جهان پیدا می‌شود که نسبت به کرونا بی تفاوت باشد و زامبی‌های ژاپنی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

زامبی‌های ژاپنی از کرونا می‌ترسند؟!

امسال، زامبی‌های ژاپنی که به مناسبت جشن هالووین وارد خیابان‌ها می‌شوند، تدارکی ویژه برای عدم انتقال ویروس کرونا پیش بینی کرده اند.

هالووین جشنی است که در ۳۱ اکتبر (۱۰ آبان) برگزار می‌شود. هالووین روز اول مراسم سه‌روزه آلهالوتاید استکه مناسبتی در تقویم کلیسا برای بزرگداشت یاد درگذشتگان، از جمله قدیسان، شهیدان مسیحی و دیگر مؤمنان درگذشته است. پایه بسیاری از بخش‌های مراسم هالووین بر پایه وحشت گذاشته شده است. نماد شناخته شده این مراسم که اغلب مردم آن را می‌شناسند کدو حلوایی است.

طی سال‌های گذشته ازدحام بالای جمعیت برای ترساندن یکدیگر، پوشیدن لباس مبدل و شرکت در مراسم عادی بود. اما امسال اغلب کشور‌ها تصمیم گرفته اند هالووین را به شکلی محدود‌تر برگزار کنند. ژاپنی‌ها نیز برای برگزاری هالووین امسال بر خلاف سال‌های گذشته، فاصله اجتماعی و ضدعفونی کردن اجسام را در دستور کار خود قرار داده اند.

زامبی‌های ژاپن
یک گروه کوچک ژاپنی معروف به Kowagarase-tai، در اقدامی خلاقانه، مردم را تنها از پشت شیشه‌های ماشین می‌ترسانند و از لمس و تماس فیزیکی افراد یا نزدیک شدن به آن‌ها خودداری می‌کنند. این افراد که به عنوان زامبی و آدمخوار ایفای نقش می‌کنند تمامی وسایل گریم، اشیاء مصنوعی مثل دست و پای قطع شده یا گوشت را ضدعفونی می‌کنند و پس از هر بار استفاده مجددا استریل کرده و فرد بعدی را می‌ترسانند.

در برنامه این گروه زامبی‌ها همه چیز استریل است و به گفته یکی از اعضای این گروه، مرگ بر اثر ابتلا به کرونا بین مراسم هالووین امسال جایی ندارد.

منبع: انتخاب

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها