گاف عجیب در جدیدترین نسخه از بازی رایانه‌ای فیفا/ عکس

در تازه‌ترین نسخه از بازی رایانه‌ای محبوب فوتبال تولید شرکت EA یک گاف عجیب مشاهده شده است.

گاف عجیب در جدیدترین نسخه از بازی رایانه‌ای فیفا/ عکس

شرکت تولید بازی‌های رایانه‌ای EA (الکترونیک آرتس) هر سال با انتشار نسخه‌ای جدید از بازی‌ فوتبال رایانه‌ای محبوب فیفا سعی در ارتقای کیفیت و هرچه بیشتر نزدیک کردن محیط گرافیکی آن به دنیای واقعی است. با این حال هر سال هم برخی از کاربران این بازی از وجود نقص‌‌های فنی در جدیدترین نسخه‌های این بازی پرده برمی‌دارند. امسال اما یکی از کاربران بازی فیفا 21 که جدیدترین نسخه از این بازی محسوب می‌شود، مشکلی را شناسایی کرده که حتی در ابتدایی‌ترین نسخه‌های این بازی نیز نظیرش دیده نشده بود.

حالت «پرو کلاب» بازی فیفا همواره دارای مشکلات جنجال‌سازی بوده است اما چیزی که این بار در این حالت از بازی فیفا دیده شده فراتر از هر حد و مرزی است: امکان استفاده از ۱۱ دروازه‌بان برای مهار ضربه پنالتی. نشریه آ اس اسپانیا کلیپی ارسالی از سوی یکی از کاربران بازی فیفا ۲۱ منتشر کرده که در آن به نظر می‌رسد تمام بازیکنان تیم فوتبال تاتنهام به دروازه‌بان تبدیل شده‌اند تا یک ضربه پنالتی را مهار کنند و در نهایت هم نمی‌توانند.

فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) , بازی های رایانه ای ,

منبع: تسنیم

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • تداخل ژنتیکی
    0

    میخایی از مورتال کومبت 3 که روی کامپیوتر هم اجرا میشه نمونه ایراد بفرستم وقتیکه دو نفری بازی میکنیم یک طرف اصلا حرکت نکنه و 100 ثانیه بازی که داره مثلا در زمان 80 ثانیه مونده به اتمام فریز بشه و مجسمه بشه یا کلن از صفحه غیبش بزنه و بره بیرون اینها مشکلات نرم افزاریه که در حین تداخل افزونه های سی ++ با دیگر برنامه های کاربردی بازی و طراحی مشکل پیش میاد اسمشو میزارم تداخل ژنتیکی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها