اوراق تسهیلات مسکن، ۲۲۴ هزار تومان!

در معاملات امروز فرابورس، یکی از نمادهای زیرمجموعه اوراق تسهیلات مسکن بانک ملی به تعداد محدود تا ۲۲۴ هزار تومان به فروش رسید.

اوراق تسهیلات مسکن، ۲۲۴ هزار تومان!

در اتفاقی عجیب در حالی که اوراق تسهیلات مسکن بانک مسکن در روزهای اخیر به دلیل رکود حاکم بر بازار مسکن با کاهش قیمت روبه رو شده و با رسیدن به کف دامنه نوسان (منفی ۵ درصد)، به کانال ۸۰ هزار تومان سقوط کرده است، قیمت اوراق تسهیلات مسکن بانک ملی در معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ناگهانی مواجه شد.

۸۷ برگه از نماد تملی ۷۰۴ (اوراق تسهیلات مسکن بانک ملی صادره در تیر ماه ۹۷) که اعتبار آن از زمان صدور تا ۳ سال است، طی ۵ فقره معامله به ارزش هر برگه، ۲۲۴ هزار و ۲۴۸ تومان به فروش رسید.

۱۰ برگه از همین نماد نیز ۲۱۳ هزار و ۵۷۰ تومان فروش رفت.

۱۲۰ برگه از نماد تملی ۷۱۱ (اوراق تسهیلات مسکن بانک ملی صادره در بهمن ۹۷) نیز ۱۴۲ هزار و ۳۴۰ تومان و ۳۶ برگه از نماد تملی ۸۰۲ (اوراق تسهیلات مسکن بانک ملی صادره در اردیبهشت ۹۸) نیز ۱۵۵ هزار و ۵۴۸ تومان فروش رفت.

اما اوراق تسهیلات مسکن متعلق به بانک مسکن در اکثر نمادهای زیرمجموعه «تسه»، در معاملات امروز (شنبه ۱۰ آبان) در بازه ۸۳ تا ۹۰ هزار تومانی بود؛ تا کنون ۲۰ هزار برگه از نماد تسه ۹۹۰۷ (اوراق تسهیلات مسکن صادره در مهر امسال) در بازار به فروش رسیده که قیمت آن به ازار هر برگه، ۸۳ هزار و ۵۰۰ تومان بوده است.

منبع: مهر

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها