توئیت احمدی‌نژاد خطاب به رئیس‌جمهور فرانسه


9 آبان 1399 - 21:48
5f9c58fb60176_2020-10-30_21-48
رئیس جمهور سابق ایران در توییتی انگلیسی نسبت به حوادث اخیر فرانسه و اظهارات اسلام ستیزانه رئیس جمهور این کشور واکنش نشان داد.

احمدی نژاد نوشت:  امانوئل مکرون! در دوره عزم جهانی برای نفی تعصبات نژادی، جغرافیایی و مذهبی و برپایی جهان انسانی، آیا کمک به باز تولید جنگ مذهبی، مظهر ارتجاع آشکار و توهین به مردم فرانسه و انسان جهانی نیست؟

 

رئیس جمهور سابق ایران در توییتی انگلیسی نسبت به حوادث اخیر فرانسه و اظهارات اسلام ستیزانه رئیس جمهور این کشور واکنش نشان داد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f9c58fb60176_2020-10-30_21-48
9 آبان 1399 - 21:48

احمدی نژاد نوشت:  امانوئل مکرون! در دوره عزم جهانی برای نفی تعصبات نژادی، جغرافیایی و مذهبی و برپایی جهان انسانی، آیا کمک به باز تولید جنگ مذهبی، مظهر ارتجاع آشکار و توهین به مردم فرانسه و انسان جهانی نیست؟

 

منبع:  کانال رسمی پایگاه اطلاع رسانی محمود احمدی‌نژاد

38

نظرات 28
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
امیررضا 1 0 پاسخ 1399/8/11 -02:47

شما خرین احمدی نژاد کیه از روحانی بدتره بخاطر یارانه میخوانش هرکی بیاد وعده دروغ میده شما دنباله پست مقام میگردین شما مردم نیستین طرفداراشین رای میدن مگنن تا ۹ ساله دیگه معتل میشین خود دانید از ما گفتن بود مگنن روحانی همین وعدرو نداد ال میکنم بل میکنم چه شد وضعیت بدتر شد ۱۰ ساله دیگه مثل سگ پیشمان میشین میگین چرا رای دادیم

داروغه 3 0 پاسخ 1399/8/10 -21:23

خدایی خیلی پیچیده بود .نفهمیدم چیرگی گفت

عرفان 2 1 پاسخ 1399/8/10 -19:42

آفرین زبان جهانی یعنی این. دمت گرم دکتر

جوادی 0 2 پاسخ 1399/8/10 -16:15

زمان میبره تا بفهمند دکتر... تحمل بایدت

جالبه نه 2 2 پاسخ 1399/8/10 -08:39

داشتیم توی پارک قدم میزدیم . چندین خانواده جاهای مختلف نشسته بودن برای استراحت و تفریح و ناهار خوردن و لذت از زندگی یک نفر از کشور همسایه با اون لباس مخصوص خودشون گذشت و نیگاهی به خانواده انداخت . من فکر کردم الانه این یارو که از یک کشور دیگری هست حق داره اسلحه در بیاره و (خدای ناکرده) چند تا از خانومهای پارک رو بزنه ؟ بگه که اینها حجاب ندارن یا ..... ؟ بیاد توی مملکت ما و برای ما قانون بزاره ؟ همینجوری هم کشورهای اروپایی رو فرض کن . طرف میره با 1000 تا کلک و پول پناهنده بشه بعد از چن سال برای مردم اونجا تعیین تکلیف میکنه واقعن که !!!!!

متفاوت 1399/8/10 -19:42

وقتی دوتامهندس باهم صحبت میکنند یک کارگرنمیاد بگه بیل من کجاست.جالبه نه!

. 2 1 پاسخ 1399/8/10 -07:09

بهترین پیام تاکنون بوده . بدون تعصب مذهبی و تکیه بر انسانیت چیزی که تمام پیامبران عزیز و صالحان دنبال ان بودند و هستند. تعصب کور از هر دینی که باشد محکوم است.

کاربر ناشناس 3 3 پاسخ 1399/8/10 -05:39

درود بر احمدی نژاد

حستی 5 11 پاسخ 1399/8/10 -03:17

چی میگه این؟؟؟؟ لعنتی رو چهارصده فکر کنم.خخخخخ

منصور 1399/8/10 -16:09

نمیفهمی! تقصیر اون چیه؟

ایرانی 13 8 پاسخ 1399/8/10 -01:42

درود بر بزرگمرد ایران دکتر احمدی نژاد مردم ایران مطمعن باشند اگر روزی یه ناجی از بین سران باشد که بتونه اقتصاد ایران رو از بن بست بیرون بکشه و به انزوای ایران در بین کشورهای جهان پایان ببخشه اون شخص کسی نیست جز دکتر محمود احمدی نژاد یار و یاور محرومان و ایرانی اصیل که دغدغه ملت و مردم محروم رو داره

علی ادیب 1399/8/10 -04:14

البته از نظر اقتصادی زیاد روش حساب نکن .چون اقتصاد ایران زیر عمل دکتر از هوش رفت

مجید 1 8 پاسخ 1399/8/10 -01:35

سلام فقط بیا به عشق قطره خون سر باز وطن بیا دکتر جلیلی بیار از کرمان

علی 14 3 پاسخ 1399/8/10 -01:26

کسی که به رسول خدا توهین کند حرامزادگی خود را لو میدهد.

علی 7 9 پاسخ 1399/8/10 -01:00

عشق منی کاندید شو بهت رای بدم یهو بزن نابودمون کن راحت شیم

متفاوت 8 7 پاسخ 1399/8/10 -00:59

احسنت،حرف بدون ایرادی بود.

سعید 8 5 پاسخ 1399/8/10 -00:48

احمدی جان یک ملت منتظر توست.با استعانت از خدا وعنایت امام زمان و رهبری نایب برحقش ایران عزیز جان تازه ای خواهد گرفت ودشمنان انچنان ذلیل خواهند شدکه تاریخ به خودش ندیده است.مقاومت تا پیروزی.

ایرانی 4 4 پاسخ 1399/8/10 -00:47

ایشان با مکرون با زبان رییس جمهوری صحبت می کنند دیگران آن را نمی فهمند

مجید 6 7 پاسخ 1399/8/10 -00:44

سلام ودرود بر محمود احمدی نژاد از استان سرباز ولایت

سرداردلها سلیمانی 6 5 پاسخ 1399/8/10 -00:24

بنازمت کو مردی...دکتر

متفاوت 1399/8/11 -00:20

من شنیدم تازگی ها تومرغداریها هم خروسها شروع کردن به تخمگذاری.یعنی ممکنه؟

جواد 6 6 پاسخ 1399/8/10 -00:14

خودش فهمیده چی گفته ؟؟ م چیزی متوجه نشدم

مجتبی 13 7 پاسخ 1399/8/9 -23:29

محمود جون کوتاه بیا یه جوری حرف بزن که همه بفهمند

حالا 1399/8/10 -00:25

ماکه حرفش می فهمیم یعنی همیشه حرف دلمون میزد

علیرضا 12 14 پاسخ 1399/8/9 -22:56

خدارو شکر که عالیجناب وبرادر خطاب نکرد دکترچراهیچ وقت بلدنیستی قاطع حرف بزنی؟؟!!!

یعقوب 7 19 پاسخ 1399/8/9 -22:28

نه نیست. چه ربطی داشت محافظه کار شدی دکتر جان. قشنگ باید میزدی تو دهنش.

متفاوت 1399/8/10 -01:03

تومتعصبی،،حرفی که جواب ندارد مگر از روی غرض از هزار تودهنی بدتر است .

کاربر ناشناس 15 11 پاسخ 1399/8/9 -21:58

خیر ببینی

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
توضیحات روحانی که اظهاراتش جنجال به پا کرد/ نگفتم طلاب کاخ‌نشین باشند، طلبه حقوقی می‌گیرد که حتی نمی‌تواند به دیدار پدرش برود
ناو اقیانوس‌پیمای ایرانی که تمام معادلات آمریکا را به هم می‌ریزد / راهبرد جدید دفاعی برای حفظ امنیت خلیج فارس / عکس
ستاد ملی مبارزه با کرونا: 2میلیون و 500 هزار شغل تعطیل است/حمل و نقل عمومی محدودیت فعالیت ندارد/از طریق اتاق اصناف به تمام واحدها اطلاع رسانی شده است
۳ میلیون نفر سرباز فراری داریم!/ پیشنهاد جدید، سربازی داوطلبانه و افزایش ۹۰ درصدی حقوق کادری‌هاست/ مالیات تامین امنیت، گره گشاست/ پارتی‌بازی از بین می‌رود/ سربازی اجباری معنا ندارد
اطلاعاتی جالب از دفاع مقدس؛ از کوچک‌ترین شهید تا مسن‌ترین رزمنده با ۱۰۵ سال سن‌/ شهناز، نام اولین شهید زن / تلخ‌ترین روز جنگ چه روزی بود؟
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد