نادری از استقلال پول نمی‌گیرد!/ عکس

عضو هیئت مدیره استقلال مدعی شد محمد نادری پول رضایت‌نامه‌اش را خودش پرداخت خواهد کرد.

نادری از استقلال پول نمی‌گیرد!/ عکس

احمد نادری مدافع فصل قبل پرسپولیس در حالی با استقلال قرارداد بست که رضایت‌نامه‌ای از باشگاه اصلی‌اش یعنی کورتریک بلژیک نداشت.

باشگاه بلژیکی هم خواهان ۲۰۰ هزار یورو برای صدور رضایت‌نامه نادری برای یک فصل حضور قرضی در استقلال شده است. اتفاقی که مهدی عبدیان عضو هیئت مدیره استقلال تأیید کرده و مدعی شده نادری نه تنها پولی از باشگاه نمی‌گیرد بلکه این مبلغ را هم خودش شخصاً پرداخت خواهد کرد!

نادری از استقلال پول نمی‌گیرد!/ عکس

منبع: خبرآنلاین

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • علی
    0

    کلا کسی از این تیم پول نمیگیره و عاشق لوگوی باشگاه هستن. لاک پشت ها هم پرواز میکنن. دیگه گند کارای سلطانی فر باید بیش از این در بیاد !! تیمی بدون درآمد و هیچ نتیجه گیری هرسال گرونترین تیم لیگ بوده و جالبه همین نادر بخاطر پول بیشترقید فینال آسیا رو زد البته دستور از بالا هم بود وگرنه چطور میشه دوتیم از یک وزارتخونه یکی با کلی درآمد آسیایی و قهرمانی رقمی نصف تیم دیگه اونم بدون هیچ عنوانی سه برابر بیشتر پول بده!! از قدیم گفتن بار کج به منزل نمیرسه این بچه نادری هم الان نمیفهمه این چیزارو بعدا زمان خیلی چیزارو بهش ثابت میکنه باید یادش نره کجا بود و چیکار میکرد و چه کسی و چه تیمی به اینجا رسوندش. ولی زمین گرده

    نظرات شما -
    • مرتضی
      0

      8سال بابا مسعود پرسپولیس تو بغل گرفت همه جانبه حمایت کرد نه تنها بابا مسعود بلکه دولتی که خودشون وزیراشون پرسپولیس ی بودنشون به زبون میارن وتوییت میکنن دیگه چیکار باید براتون میکردن که نکردن. خجالت بکشید دیگه این چرت وپرت را نگید. ان شاء الله دولت بعدی تحویل میگیرید بعد می‌فهمید بابا داشتن چقد خوب بود!

  • كيسه كش
    0

    آقاى عبديان جيگر خودتى!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها