در راستای طرح آجر به آجر صورت گرفت؛

دبیرستان ۳ کلاسه دخترانه بانو فلکشاهی در بستان افتتاح شد

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان افزود : با احداث این مدرسه مشکل دانش آموزان این منطقه که مجبور بودن مسافت طولانی را به شهر بروند و در آنجا تحصیل کنند برطرف شد.

دبیرستان ۳ کلاسه دخترانه بانو فلکشاهی در بستان افتتاح شد

در راستای طرح آجر به آجر و باحضور مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان دبیرستان ۳ کلاسه دخترانه بانو فلکشاهی با مشارکت موسسه خیریه آبی آسمانی در روستای ام الدبس (دحیمی) شهرستان دشت آزادگان افتتاح و به بهره برداری رسید


به گزارش خبر فوری به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان ، امروز پنج شنبه ۸ آبان ۹۹ باحضور علی قربانی مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان ، قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی ، زیبا صالح پور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان و مهرانگیز رشاد نماینده موسسه خیریه آبی آسمانی جمعی از مسئولین محلی و شهرستانی دبیرستان ۳ کلاسه دخترانه بانو فلکشاهی ( آبی آسمانی۴ ) در روستای ام الدبس ( دحیمی ) بستان شهرستان دشت آزادگان افتتاح شد.


علی قربانی ضمن قدردانی از خیرین مدرسه ساز اظهار کرد: دبیرستان ۳ کلاسه دخترانه بانو فلکشاهی ( آبی آسمان ۴ ) در راستای طرح آجر به آجر و عدالت آموزشی با مشارکت موسسه خیریه آبی آسمانی در زمینی به مساحت هزارو ۱۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۵۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات خیری / ملی مشارکتی افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی افزود : با احداث این مدرسه مشکل دانش آموزان این منطقه که مجبور بودن مسافت طولانی را به شهر بروند و در آنجا تحصیل کنند برطرف شد.

زیبا صالح پور رئیس مجمع خیرین مدرسه استان خوزستان در حاشیه این مراسم با ابراز خرسندی از حضور و مشارکت خیرین نیکوکار در امر مقدس مدرسه سازی گفت : خیرین عزیز با مشارکت در ساخت مدارس ، آینده را برای فرزندان این سرزمین می سازند . مدرسه مهم ترین مکانی است که کودکان می‌توانند در آن رشد کنند و اصول انسانی را بیاموزند و در نهایت پیشرفت کشور را حاصل کنند.

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها