سخنگوی سازمان اورژانس کشور:

تصادف زنجیره ای در چابهار/ نمایندگان مجلس در این تصادف آسیب ندیدند

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از وقوع تصادف زنجیره ای در چابهار خبر داد و گفت: خودروی تعدادی از نمایندگان مجلس نیز در این حادثه بوده است که حادثه ندیدند.

تصادف زنجیره ای در چابهار/ نمایندگان مجلس در این تصادف آسیب ندیدند

مجتبی خالدی درگفتگو با ایسنا اظهار کرد: ساعت ١٠:٢٠ دقیقه امروز در چابهار محدوده پلیس راه متاسفانه یک تصادف زنجیره ای اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: در این حادثه شش نفر از سرنشینان خودرو متاسفانه دچار سانحه شدند که از این افراد یک نفر بدحال است. یه دستگاه آمبولانس از دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر به محل اعزام شده است.

وی افزود: مصدومان نیز به مراکز درمانی در حال انتقال هستند.

وی گفت: خودروی تعدادی از نمایندگان مجلس نیز در این حادثه حضور دارند.

به گفته وی، رییس اورژانس چابهار در محل حادثه حضور دارد.

خالدی در ادامه اظهار کرد: تصادف بین یک دستگاه تویوتا هایس و یک دستگاه کامیون رخ داده است. یک خودرو نیز در این تصادف که متعلق به نمایندگان مجلس بوده، حضور داشته است.

وی ادامه داد: کامیون با تویوتا هایس برخورد می کند که داخل تویوتا هایس، ١٠ نفر سرنشین حضور داشته که همه نمایندگان قسمت های مختلف منطقه آزاد چابهار بودند.

وی افزود: طی بررسی هایی که صورت گرفت نمایندگان مجلس در خودرو دیگری بودند و آسیب ندیدند.

وی اظهار کرد: از ١٠ نفر که در حال انتقال به بیمارستان چابهار هستند، سه نفر بدحال هستند که یک نفر شرایط اصلا خوبی ندارد و در حال احیا قلبی و ریوی است.

همچنین، احسان خاندوزی نماینده تهران روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا گفت: من و مهدی طغیانی نماینده اصفهان با یک هیات محلی در چابهار در حال عبور از مسیری بودیم که تصادف زنجیره ای رخ داد ما به قصد بازدید از پروژه های اقتصادی چابهار و بازدید از مناطق حاشیه ای به چابهار سفر کردیم.

وی افزود: در این تصادف من و طغیانی آسیبی ندیدیم ولی چند نفر از اعضای هیات محلی آسیب دیدند که هم اکنون در بیمارستان هستند.

ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز در محور چابهار - دشتیاری محدوده پلیس راه چابهار تصادف زنجیره‌ای به وقوع پیوست که تعدادی از نمایندگان مجلس هم در یکی از خودروها بودند.
محمدمهران امینی‌فرد رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه در حادثه تصادف زنجیره ای ۹ نفر مجروح شدند؛ گفت: بعد از اعلام حادثه سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و مجروحان که ۹ نفر بودند به بیمارستان امام علی(ع) چابهار منتقل شدند.
وی با بیان اینکه در یکی از خودروها که مینی بوس هایس بوده دو تن از نمایندگان کمیسیون اقتصادی مجلس و مدیر عامل منطقه آزاد چابهار حضور داشته اند که خوشبختانه دچار مشکلی نشدند، گفت: حال عمومی ۲ نفر از مجروحان این حادثه وخیم گزارش شده است.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • کاربر ناشناس
    0

    یازهراچه فرقی میکنندهمه هموطن هستنند شاه وگداندارد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها