مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

تعطیلی مدارس 3 شهرستان استان خراسان رضوی تمدید شد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: بر اساس تصمیم ستاد شهرستانی مقابله با کرونا و تایید ستاد استانی، تعطیلی مدارس شهرستانهای تربت‌حیدریه، کاشمر و درگز با هدف کاهش و مهار شیوع و انتقال ویروس کرونا یک هفته دیگر تمدید شد.

تعطیلی مدارس 3 شهرستان استان خراسان رضوی تمدید شد

قاسمعلی خدابنده روز پنجشنبه افزود: بر این اساس حضور فیزیکی دانش‌آموزان شهرستانهای تربت‌حیدریه، کاشمر و درگز در مدارس تا ۱۵ آبان ماه تمدید و آموزشهای تحصیلی این دانش‌آموزان از طریق شبکه شاد و سایر شیوه‌های مجازی از راه‌دور ارائه می‌شود.

وی با بیان این که مدارس هشت شهرستان تربت‌حیدریه، سبزوار، گناباد، کاشمر، نیشابور، درگز، خلیل‌آباد و چناران در خراسان رضوی طی هفته جاری تعطیل بود ادامه داد: تصمیم‌گیری در خصوص تعطیلی مدارس با پیشنهاد ستادهای شهرستانی و تایید ستاد استانی مقابله با کرونا و یا به صلاحدید و تصویب ستاد استانی انجام می‌شود که تا کنون تمدید تعطیلی صرفا شامل حال سه شهرستان درگز، تربت‌حیدریه و کاشمر شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: وضعیت مدارس از سوی روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستانها به ستاد شهرستانی و از سوی این اداره کل به ستاد استانی مقابله با کرونا ارائه می‌گردد و براین اساس تصمیم‌گیری در خصوص نحوه فعالیت مدارس انجام می‌شود.

خدابنده در خصوص احتمال افزایش مدت تعطیلی در شهرستان‌های استان گفت: نمی‌توانیم در این زمینه اظهار نظر کنیم زیرا همه چیز به شرایط هر شهرستان و تصمیم‌گیری ستاد استانی مقابله با کرونا بستگی دارد.

هم اکنون استان خراسان رضوی دارای بیش از یک میلیون و ۳۵۰ هزار دانش آموز است.

بنا بر آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت ۴۱۵ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان بیماری کووید ۱۹ در کشور به ۳۳ هزار و ۷۱۴ تن رسید و ۳۱ استان همچنان در وضعیت قرمز، هشدار یا زرد کرونا هستند.

منبع: ایرنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها