استاندار خوزستان خبر داد:

اصلاحیه تغییر میزان بودجه برای ساخت منازل زلزله زده مسجد سلیمان

استاندار خوزستان با اشاره به تأثیر تورم و بالا رفتن قیمت ها در روند هزینه ها گفت: با توجه به تورم موجود قرار شد تا اصلاحیه ای جهت تغییر میزان بودجه لازم برای ساخت منازل تنظیم گردد.

اصلاحیه تغییر میزان بودجه برای ساخت منازل زلزله زده مسجد سلیمان

به گزارش خبر فوری ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان شامگاه چهار شنبه ۷ آبان ماه در جلسه بررسی جابجایی واحد های آسیب دیده در زلزله مسجد سلیمان با اذعان به کند بودن روند انجام کار ها گفت: روند پیشرفت کار ها در مسجدسلیمان به دلیل شیوع ویروس کرونا و دیگر مشکلات مطابق انتظارات نبوده است.

وی بیان کرد: اداره آب و فاضلاب و برق هم باید با آخرین برآورد و در نظر گرفتن کاملاً منطقی حداقل ها هزینه های لازم را مشخص کنند تا با این حساب بنیاد مسکن نیز بتواند کمکی انجام دهد.

شریعتی با اشاره به تأثیر تورم و بالا رفتن قیمت ها در روند هزینه ها گفت: با توجه به تورم موجود قرار شد تا اصلاحیه ای جهت تغییر میزان بودجه لازم برای ساخت منازل تنظیم گردد.

استاندار خوزستان افزود: از بنیاد مسکن تقاضا داریم تا در مورد شهرک ولیعصر و امام رضا و منطقه تلخاب کار را با سرعت و جدیت بیشتری پیش ببرد تا شاهد نتایج بهتری باشیم.

نماینده عالی دولت در استان با تأکید بر تشکیل جلسات جهت پیگیری در مورد آخرین وضعیت منازل آسیب دیده در زلزله مسجد سلیمان توسط اداره بحران و معاونت عمرانی استانداری گفت: مسجد سلیمان مستحق کیفیت خدمات و جدیت و سرعتی که در مناطق سیل زده ارائه شده است می باشد و همه باید با همکاری و همدلی و تشکیل دو جلسه در ماه و بررسی آخرین مسائل مسجد سلیمان در این مسیر کوشا باشیم.

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها