پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به جوانان فرانسه در پی اظهارات توهین‌آمیز رئیس‌جمهور فرانسه

رهبر انقلاب خطاب به جوانان فرانسه فرمودند:از رئیس جمهور خود بپرسید: چرا از اهانت به پیامبر خدا حمایت می‌کند و آن را آزادی بیان می‌شمارد؟ آیا معنی آزادی بیان این است: دشنام و اهانت، آن هم به چهره‌های درخشان و مقدس؟

پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به جوانان فرانسه در پی اظهارات توهین‌آمیز رئیس‌جمهور فرانسه

اظهارات امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه در تأیید کاریکاتور توهین‌آمیز به پیامبر اسلام صلوات‌الله‌علیه‌وآله، باعث خشم مسلمانان در سرتاسر جهان شده است. به همین علت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی خطاب به جوانان فرانسوی پیامی کوتاه صادر کردند. متن این پیام که به زبان فرانسوی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، به شرح زیر است:

جوانان فرانسه !
از رئیس جمهور خود بپرسید: چرا از اهانت به پیامبر خدا حمایت می‌کند و آن را آزادی بیان می‌شمارد؟ آیا معنی آزادی بیان این است: دشنام و اهانت، آن هم به چهره‌های درخشان و مقدس؟ آیا این کار احمقانه، توهین به شعور ملتی نیست که او را به ریاست خود انتخاب کرده است؟
سوال بعدی این است که چرا تردید در هولوکاست جرم است؟ و اگر کسی چیزی در این‌باره نوشت باید به زندان برود اما اهانت به پیامبر آزاد است؟

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • احمد
    0

    دشمنان اسلام هیچگاه منطق و ادب و انصاف نداشته اند

  • یه ایرونی اصیل
    0

    اقا یا رسول الله سالروز میلاد شما را به نواده گرامتان حضرت حجت علیه السلام تبریک می گوییم ماه فرو ماند از جمال محمد سرو نباشد به اعتدال محمد قدر فلک را کمال و منزلتی نیست در نظر قدر با کمال محمد سعدی اگر عاشقی کنی و جوانی عشق محمد بس است و آل محمد اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم

  • داروغه
    0

    لطفا در این مورد حکم جهاد بدید تا جهان قدرت مسلمانان را ببینند

    نظرات شما -
    • ایران
      0

      فقط یواش جهاد کن:))))

    • جاوید احمد
      0

      حالا درسته این مکرون پدرسوخته هست. ولی فکر کن خود پیامبر زنده بود ایا به جرم اینکه یکی به پیامبر میگفت چوپان یا بیسواد پیامبر اونها رو مورد تعقیب قرار میده؟ هرچند مکرون باید عذر خواهی کنه. ولی اینکه ما بخواهیم مثلا یه تعدادی رو چک لقدی کنیم نشانه خیلی بدی هست. مسئله این است الان حقوق بین الملل و... هم هست که با کمی دوندگی میتوان خیلی کارها انجام داد. هرچند که تحت تسلط امریکا ست. اما به نظرم یک اقدام دیگر به غیر از تجمع حمایتی از پیامبر این است که هر کاربر در حسابهای شبک های اجتماعی تصاویر کاریکاتوری از مکرون زنش و بچه هایش پخش کند و زیرش هشتگ مکرون ازادی بیان فرانسه را بزند.

  • ایران
    0

    محمد‹ص› نوری است که از ازل تا ابد منجربه روشنای وهدایت مردم وگرمابخش قلوب مسلمانان می شود درود بررهبرفرزانه وحکیم (لبیک یا رسول‌الله)

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      منفی یارو کمونیستها دادن

  • علی
    0

    مرگ بر مکرون کثیف بی فرهنگ اشغال مترسگ اسراییل

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها