آزار و قتل 3 خواهر توسط مرد هندی

3 خواهر توسط همسایه شان مورد آزار قرار گرفتند و به طرز دلخراشی جانشان را از دست دادند.

آزار و قتل 3 خواهر توسط مرد هندی

مردی 22 ساله به جرم تجاوز و قتل 3 دختربچه دستگیر شد.

بر اساس گزارش پلیس هند، صادق 3 خواهر را که در همسایگی اش زندگی می کردند ربود و پس از تجاوز چند روزه با برق فشار قوی آن ها را به قتل رساند و پس از این جنایت جسد خشک شده سه دختربچه را در خیابان رها کرد و متواری شد.

پلیس حیدرآباد در حال گشت شبانه با جسد سیاه و سوخته شده سه کودک مواجه شد که با انتقال جسد به پزشکی قانونی و تحقیقات و معاینات اولیه متوجه هویت آن ها شد.

به گزارش افسرپرونده، 3 کودک که خواهر نیز بودند از هفته گذشته تاکنون گزارش مفقودی شان به اداره پلیس داده شد و پلیس در حال پیگیری آن ها بود که پس از گذشت 7 روز جسد سوخته شان در حوالی حیدرآباد کشف شد.

پزشکی قانونی با معاینه سه کودک فهمید که آن ها مورد تجاوز قرار گرفتند و بعد با برق فشار قوی کشته و جزغاله شدند.

ماموران پلیس پس از اطلاع دادن به خانواده قربانیان و تحقیقات فهمیدند که پسر جوان همسایه شان مدت طولانی سه خواهر را با نگاه یا گاهی دست درازی مورد آزار و اذیت قرار داده بود و امکان دارد که این اتفاق توسط صادق رخ داده باشد.

خوشبختانه پلیس پس از چند ماه پیگیری و تعقیب و گریز توانست متهم را که در خانه پسرعمویش پنهان شده بود شناسایی و دستگیرکند.

منبع: رکنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • احمدی
    0

    الله به مادرش صبربده - - و اللهی که هرکسی که این بلاسراین بچه ها آورده به سزای عمالش برسه نه این دنیاداشته باشه نه اون دنیا آمین یاالله

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها