راهنمای خرید درب ضد سرقت ترک

درب‌های ضد سرقت ترک جزو درب‌های ضد سرقتی هستند که علاوه بر داشتن کیفیت، می‌توانند امنیت را برای ما به وجود بیاورند و دارای قیمت بالایی نیز می‌باشند.

راهنمای خرید درب ضد سرقت ترک

امروزه با توجه به اینکه امنیت به عنوان یکی از اصلی ترین و مهم ترین موضوع در هر محیطی چه کسب و کار و چه مسکونی مطرح می شود باید به برقراری امنیت توجه خاصی شود چرا که نداشتن امنیت سبب می شود تا خطرات جدی و جبران ناپذیری محیط و ساکنین را تهدید نماید. خوشبختانه وسایل و تجهیزات زیادی تولید شده اند که هر کدام از آنها می توانند به نوعی در حفظ و کنترل محیط و برقراری امنیت کمکمان کنند. دوربین های مداربسته و درب های ضد سرقت نمونه ای از این وسایل می باشند.

درب ضد سرقت ترک جز درب های ضد سرقتی هستند که علاوه بر داشتن کیفیت بلکه می توانند امنیت را برای ما به وجود بیاورند ولی دارای قیمت بالایی نیز می باشند. این گونه درب ها از جنس های مرغوبی می باشند که به عنوان عایق در برابر صدا، رطوبت و حرارت عمل می کنند. البته لازم است این نکته را نیز به عنوان مزیت درب های ضد سرقت ترک بخاطر داشته باشیم که مقاومت خوبی نیز در برابر فشار از خودشان نشان می دهند و در برابر مواردی چون آتش سوزی یا زلزله نیز مستحکم می باشند. این درب ها اسکلت فلزی دارند که دو لایه روکش فلزی داشته است و از جنس نورد سخت هستند که ضخامت آن 1.5 میلیمتر بوده و طرح و رنگ چوب طبیعی دارند که بین آنها لایه پلی اورتان فشرده قرار دارد.

این نوع درب ها دارای چهارچوبی پیش ساخته هستند و ورق استفاده شده در آنها بر پایه مقاوم ضد زنگ جنس استینلس با ضخامت ۱.۵ میلی متر و عرض ۷ سانتیمتر می باشد. عموماً برای قسمت درون لنگه درب های ضد سرقت از ورق فلزی استفاده میکنند که به نوعی مقاومت بالایی داشته باشد تا نفوذ کردن به درون ساختمان غیرممکن باشد یا حداقل امکان زمان زیادی صرف شود تا بتوان این نفوذ کردن ممکن شود. در هر صورت با توجه به اینکه امنیت از شرایطی است که در صورت نبودن آن خطرات و آسیب های زیادی را متحمل می شویم نیاز است که حتما دربهای قدیمی جای خود را به درب های جدید ضد سرقت بدهند. خوشبختانه شرایط در خصوص استفاده از درب های ضد سرقت به نوعی است که در طرح ها و رنگ های متنوعی ساخته می شوند تا افراد بتوانند با هر سلیقه ی که هستند از این نوع درب ها استفاده کنند.

درب ضد سرقت ترک چهار عدد لولا دارند که البته قابل ریگلاژ هم هستند. روی این درب ها یک عدد چشمی وجود دارد و دستگیرهای زیبایی نیز بر روی آنها نصب است که قفل شیب بندی نیز دارند. این درب ها از نظر سیستم قفلی به گونه ی طراحی شده اند که وقتی کلید چرخانده می شود به شکل همزمان هشت زبانه متحرک و ثابت از دو سمت به چارچوب وارد می شود.

معمولاً این درب ها در اندازه های استاندارد زیر ساخته می شود:

درب های تک لنگه = ۱۱۰ * ۲۱۰ سانتی متر

درب های دو لنگه ۱۸۰*۲۱۷ سانتي متر

درب های ضد سرقت ترک وارداتی هستند و عموما این نوع درب ها قیمت بالایی دارند که همین مورد سبب تشخیص آن ها خواهد شد.

آتاک در یکی از فعالان حوزه درب ضد سرقت ترک ، درب لابی و ... است برای اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس اینترنتی https://www.doorturkcelikkapi.com/ مراجعه نمایید.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها