در سفارش طراحی سایت باید به چه چیزهایی توجه کرد؟

امروزه دیگر اهمیت داشتن یک وبسایت برای کسب و کار بر هیچ کس پوشیده نیست.

در سفارش طراحی سایت باید به چه چیزهایی توجه کرد؟

در روزگاری که تقریبا همه نیازها به صورت اینترنتی و با ابزارهای آنلاین برطرف می شوند، هر کسب و کاری به یک وبسایت حرفه ای نیاز دارد. امروزه فضای مجازی محدود به وبسایت ها نیست و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و پیام رسان ها نیز به یکی از اجزای جدا نشدنی زندگی مردم تبدیل شده اند؛ با این حال، داشتن یک وبسایت در کنار این ها می تواند به برندینگ قدرتمندتر و جذب مشتریان بیشتر کمک شایانی کند.

برای آن که بتوان یک سایت خوش ساخت و کاربرپسند برای کسب و کار راه اندازی کرد، بهترین کار سپردن کار به متخصصان حوزه طراحی سایت است. اگرچه امروزه ابزارهای مختلفی برای ساخت سایت ها و صفحات اینترنتی ایجاد شده اند، اما هم چنان بهترین راه برای داشتن یک وبسایت حرفه ای، سفارش طراحی سایت تهران است.

امروزه شرکت های متعددی در زمینه طراحی سایت فعالیت می کنند و همین اگر چه حق انتخاب گسترده ای در پیش روی ما قرار می دهد، اما چند سوال مهم هم در ذهن به وجود می آورد: برای طراحی سایت ارزان باید به چه کسی سفارش بدهم؟ آیا می توان برای طراحی سایت ارزان و با کیفیت سفارش داد؟ هزینه های طراحی سفارش سایت چقدر است؟ و...

در ادامه این مطلب، به توضیح درباره مهم ترین نکات در سفارش طراحی سایت می پردازیم. با مطالعه این مطلب شما با آگاهی بیشتری برای سفارش سایت اقدام می کنید و می دانید که در سفارش طراحی سایت باید به چه چیزهایی توجه کرد.

برای طراحی سایت خود، به کسی سفارش بدهید که با روش های مختلف این کار آشنایی دارد

برای طراحی سایت روش های مختلفی وجود دارد که یک مجموعه طراحی سایت باید به خوبی با همه آن ها آشنا باشد. مثلا یکی از محبوب ترین روش های طراحی سایت، طراحی سایت با وردپرس است؛ روشی محبوب، سریع و بسیار آسان و کم هزینه تر نسبت به سایر روش ها. برای طراحی سایت با وردپرس تنها کافی است این سیستم مدیریت محتوا را بر روی هاست نصب کرده و سپس قالب مناسب را برای آن انتخاب کرد.

در واقع با انتخاب سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای طراحی سایت، تقریبا نیمی از راه را رفته اید؛ چرا که دیگر نیازی به کد نویسی های پیچیده و زمانبر نخواهید داشت. البته آماده سازی سایت با وردپرس (نصب وردپرس روی هاست و انتخاب قالب سایت) یک مقوله است و آماده سازی نهایی سایت مقوله ای دیگر. پس از نصب وردپرس و انتخاب قالب، تامین امنیت سایت، سئوی فنی آن و رفع اشکالات احتمالی، از دیگر اقدامات ضروری هستند.

اما وردپرس با وجود تمام مزیت هایی که دارد، نمی تواند پاسخگوی نیاز همه باشد. مثلا اگر کسی می خواهد یک فروشگاه حرفه ای مانند دیجی کالا درست کند، یا اگر کسی قصد راه اندازی یک شبکه اجتماعی را داشته باشد، وردپرس بهترین گزینه برای او نیست. برای ساخت این چنین سایت ها نیاز به کد نویسی و طراحی حرفه ای سایت است و اگر چه فرایندی زمانبر و تا حدی دشوار دارد، اما بهترین راه است. در واقع در بسیاری از موارد بهترین راه برای داشتن یک سایت حرفه ای، کد نویسی سایت از صفر است.

این که کدام روش برای ساخت سایت شما مناسب تر است، مقوله ای است که یک مجموعه طراحی سایت باید به خوبی بر آن مسلط باشد. کسی که می خواهید طراحی سایت خود را به او بسپارید، باید بداند که با توجه به نیاز و هدف سایت شما، استفاده از وردپرس مناسب است یا کد نویسی؟ باید از قالب های آماده استفاده کرد یا قالبی اختصاصی طراحی کرد؟

این تسلط فنی و آشنایی با انواع روش های ساخت و طراحی سایت جز اصلی ترین ویژگی هایی است که باید هنگام سفارش طراحی سایت به آن توجه کرد.

طراح سایت باید با اصول تجربه کاربری UX و رابط کاربری UI به خوبی آشنا باشد

تجربه کاربری UX و رابط کاربری UI دو جز مهم در هر سایتی هستند که می توانند نقش مهمی در موفقیت آن سایت ایفا کنند. طراحی تجربه کاربری، دانشی است که باعث می شود کاربران سایت بدون آن که گیج و سر در گم بشوند، به بخش های مختلف سایت دسترسی پیدا کنند. رابط کاربری هم مربوط به ظاهر سایت و ویژگی های بصری آن مربوط می شود.

تجربه کاربری و رابط کاربری، دو مقوله مرتبط به هم هستند و حتما باید در طراحی سایت به آن توجه داشت. اگر قصد دارید برای سفارش طراحی سایت اقدام کنید، حتما به این موضوع توجه داشته باشید. شخص یا مجموعه ای که وظیفه طراحی سایت شما را بر عهده دارد، باید کاملا با روانشناسی رنگ ها، اصول گرافیکی برای طراحی قالب سایت، ترندهای رایج در طراحی سایت و اصول تجربه کاربری سایت آشنایی داشته باشد.

یک طراح سایت حرفه ای می تواند عناصر مختلف صفحه ها، فرم ها، جدول ها، تصاویر و... را به گونه ای در کنار هم بچیند که کاربران را به بازدید بیشتر از سایت ترغیب کند. از سوی دیگر، عدم آشنایی طراح سایت با اصول UX موجب می شود تا سایت نتواند در جذب و نگه داشتن بازدیدکنندگان موفق عمل کند.

طراح سایت خوب، خدمات پشتیبانی حرفه ای ارائه می کند

یکی دیگر از مهم ترین نکاتی که باید هنگام سفارش طراحی سایت مورد توجه قرار داد، کیفیت پشتیبانی است. در طراحی و ساخت سایت ممکن است مشکلاتی پیش بیاید؛ یا این که ممکن است پس از مدتی نیاز به تغییر در یکی از بخش های سایت بوده یا نیاز به ایجاد یک ابزار جدید باشد. برای تمامی این موارد به خدمات پشتیبانی نیاز است.

گروه تیما طراحی سایت فروشگاهی با قیمت مناسب و کیفیت عالی در کمترین زمان است.

شرایط پشتیبانی طراحی سایت در قراردادی که همان ابتدا برای انجام سفارش منعقد می شود ثبت می گردد. برای سفارش طراحی سایت خود به سراغ جایی بروید که بتواند خدمات پشتیبانی گسترده ای ارائه کرده و در این زمینه، سرعت عمل بالایی داشته باشد.

ما طراحی سایت ارزان در کرج را نیز انجام می دهیم .

در زمینه خدمات ساخت و طراحی سایت مجموعه های مختلفی فعالیت می کنند که خدماتشان از کیفیت خوبی برخوردار است؛ مثلا گروه تیما، یکی از برترین گروه های طراحی سایت تهران است که خدمات سفارش طراحی سایت و پشتیبانی آن را به بهترین شکل ارائه می کند.

طراحی سایت در قزوین و در سراسر ایران نیز انجام می شود کافی است یک بار پروژه خود را به دست ما بسپارید.

گروه تیما، به لطف بهره گیری از حرفه ای ترین متخصصان طراحی سایت، انواع سفارش های طراحی سایت را برای انواع سایت ها و موسسات به انجام می رساند. تیما که در جلب رضایت مشتریان خود به خوبی عمل کرده، خدمات پشتیبانی سایت را در سریع ترین زمان به انجام می رساند. مزیت دیگر گروه طراحی سایت تهران تیما، قیمت های مقرون به صرفه آن هاست.

3931

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها