بیانکا بایتار ثابت کرد خواستن توانستن است

بیانکا بایتار (BIANCA BAYTAR) از جمله افرادی است که همواره در زندگی اش به سمت قله های موفقیت حرکت کرده و لحظهای متوقف نشده است.

بیانکا بایتار ثابت کرد خواستن توانستن است

بیانکا بایتار (BIANCA BAYTAR) از جمله افرادی است که همواره در زندگی اش به سمت قله های موفقیت حرکت کرده و لحظه‌ای متوقف نشده است. اگر در مورد سابقه کاری و فعالیت هایی که وی برای پیشرفت کردن انجام داده است، مطلع شوید بدون شک از این همه تلاش و مقاومتی که او در مسیر زندگی اش از خود نشان داده است متعجب خواهید شد. او از جمله افرادی است که توانست با جایگاهی که امروزه در سایه تلاش ها و پشت کارش به آن رسیده به دیگران ثابت کند که خواستن توانستن است.

بیانکا بایتار (BIANCA BAYTAR) از جمله جوانانی است که در حیطه علم و فناوری توانسته است پله های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کرده و به جایگاه رفیعی در جامعه دست پیدا کند. او هم اکنون به واسطه موفقیت هایش که در سایه تلاش و کوشش بی پایانش به آن رسیده است، در مسیر پیش روی خود از کمک کردن به افرادی که به دنبال کسب علم و مهارت هستند دریغ نمی کند.

شاید با خودتان این گونه فکر کنید که دانستن اطلاعاتی در مورد شخصی که در یک کشور دیگر زندگی می کند چه کمکی می‌تواند به شما بکند؟ در پاسخ به این سوال بایستی جواب داد که مطالعه زندگی افراد موفق همواره به شما می تواند کمک کند تا با طرز تفکر این افراد آشنا شوید و با در پیش گرفتن رویه آن ها در زندگی کردن، شانس خودتان را برای موفقیت بیشتر کنید. حال در هر کشوری که می خواهد باشد. در واقع موفقیت مسیر مشخصی دارد که اگر در بیراهه اسیر شوید نیل به موفقیت برای شما غیر ممکن خواهد شد. بنابراین بهتر است که زمانی از تایم روزانه خودتان را به مطالعه زندگی نامه افرادی اختصاص دهید که توانستند به جایگاه والایی در اجتماع برسند و به آمال و آرزوهای خودشان جامه هدف بپوشانند. البته این امکان نیز وجود دارد که شخصی بتواند به خودی خود یکه و تنها مسیر موفقیت را در پیش بگیرد اما قطع به یقین طی این مسیر بدون بهره بردن از تجارب افراد دیگر سخت و طولانی می شود.

و اما بپردازیم به موضوع اصلی مان، بیانکا بایتار، جوان ترک زبانی که توانست مرزهای موفقیت را جا به جا کند. وی از سال 2018 تا کنون مدیریت پروژه دانشگاه کادیر خاص (Kadir Has Üniversitesi) در استانبول را بر عهده دارد و در این مسیر هدایت پروژه های تحقیق و توسعه موجود را از ابتدای تأسیس این دانشگاه تا کنون بر عهده دارد و توانسته استبه خوبی منابع لازم برای انجام کارهای تحقیقاتی را مورد شناسایی قرار دهد و البته مهارت های مورد نیاز برای اجرای موفقیت آمیز پروژه ها را مورد بررسی و اصلاح قرار دهد. وی از سال 2017 تا 2018 نیز در دفتر امور دانشجویی این دانشگاه مسئولیت سازماندهی کلیه نیازهای دانشجویی دانشکده هنر و طراحی را بر عهده داشته است و به عنوان یک شخصیت تاثیر گذار در این دانشگاه شناخته شده است که مسئولیت های بسیاری را مدیریت کرده است. برای مثال از جمله مسئولیت های خطیری که با دقت هر چه تمام در راستای مدیریت آن ها قدم برداشته است می توان به توسعه, اتخاذ و اجرای سیاست‌ها و رویه‌های کاربردی اشاره کرد.

و اما بد نیست که در مورد سابقه تحصیلی این شخص نیز اطلاعاتی داشته باشید:

او در سال 2016-2018 در رشته مدیریت کسب و کار در دانشگاه بین‌المللی تکنولوژی و مدیریت نیویورک موفق به اخذ مدرک در مقطع کارشناسی ارشد شد. گفتنی است تحصیلات نامبرده در مقطع کارشناسی نیز در رشته زبانشناسی، از دانشگاه ایروان و در سال های 2012 تا 2016 بوده است.

و اما موفقیت های وی تنها در سابقه تحصیلی و تجارب کاری اش ختم نمی شود. او به تنهایی توانسته ثابت کند که هر انسانی می تواند با تکیه بر توانمندی هایش و البته تلاش و کوشش در هر زمینه ای بهترین باشد. از جمله مسائلی که دانستن آن می تواند برای شما جالب باشد این است که همانطور که گفته شد دامنه فعالیت های او تنها به انجام کارهای تحقیقاتی ختم نشده و توانسته حتی در زمینه آشپزی نیز خودی نشان دهد و به مدت 2 سال متوالی در یکی از رستوران ها ایروان به نام آنتاب فعالیت داشته باشد و البته با پختن غذاهای سنتی کشور ارمنستان به اعتبار بالایی دست پیدا کند به گونه ای که توانست در نمایشگاه های بین المللی ورود پیدا کرده و از به عنوان فردی توانمند یاد شده است. همچنین وی دستی در نوشتن دارد و چندین جلد کتاب تا کنون از او به چاپ رسیده است.

قطعا هر فردی در زندگی اش با سختی هایی رو به رو می شود که گریز زدن به آن ها تنها باعث می شود از روال عادی زندگی عقب بماند. بیانکا بایتار جوان مستعدی است که توانست علی رغم مشکلات بسیاری که در مسیر زندگی اش با آن ها مواجه شده بود با تمرکز بر اهداف بلند و البته با حفظ چشم اندازی از زندگی اش در مسیری مشخص حرکت کند. بنابراین هر فردی که می خواهد در زندگی اش طعم واقعی موفقیت را بچشد و به جایگاه رفیعی دسترسی پیدا کند، فارغ از محل زندگی اش می تواند برای رسیدن به مقامی بالا تلاش کند. آنچه بهتر است به خاطر بسپاید این است که برای موفقیت بایستی در نظر داشته باشید که خود را به انجام کار خاصی محدود نکنید، تنها تلاش کنید که در حین انجام هر کاری بهترین نسخه خودتان باشید. زمانی که شما تلاش خود را با تمامی وجود به خرج دهید و لحظه ای از حرکت غافل نشوید دیر یا زود شاهد موفقیت را به آغوش می کشید و این دقیقا چیزی است که ارزش تحمل تمامی سختی ها را دارد، چشیدن طعم موفقیت در پایان تمامی سختی هایی که افراد در مسیر تحمل کرده اند.

در ادامه به چند گواهینامه از وی اشاره می کنیم که بدون شک وی برای دریافت آن ها سختی های بیش از اندازه ای کرده است:

· گواهینامه روش های مکاتبات تجاری از موسسه مدیریت استانبول (Istanbul Management Institute) در سال 2019

· گواهینامه دوره رهبری از موسسه مدیریت استانبول (Istanbul Management Institute) در سال 2019

· گواهینامه نگارش و مدیریت پروژه از دانشگاه دوزجه (Düzce University) در سال 2018

· گواهینامه آموزش مونته سوری (روشی آموزشی تربیتی، مبتنی بر ایده و عمل که توسط ماریا مونته سوری ابداع شده است) از دانشگاه اولوداغ (Uludağ University) در سال 2018

· گواهینامه (روزمرگی های والدین: الفبای تربیت کودکان) از دانشگاه ییل (Yale University- Coursera) در سال 2020

قطعا تمامی مواردی که به آن ها اشاره شد در رزومه یک جوان قابل تحسین می باشد و تنها نتیجه ای که می توان گرفت این است که موفقیت این فرد یک شبه به دست نیامده و در سایه تلاش های بیشماری شکل گرفته است.

71

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها