۸ فوتی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در کرمانشاه به ثبت رسید

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ثبت هشت مورد فوت دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه طی شبانه روز گذشته خبر داد.

۸ فوتی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا در کرمانشاه به ثبت رسید

مهدی محمدی بعد از ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره بستری شدن ۵۵ مورد مثبت مبتلا به در استان کرمانشاه در ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: جمع موارد مثبت بستری به ۶ هزار و ۱۶۰ نفر رسید و هم‌اکنون ۸۴۹ بیمار مربوط به در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۶ مورد بیمار مثبت سرپایی نیز در استان کرمانشاه شناسایی و جمع موارد سرپایی مثبت در استان به ۱۹ هزار و ۸۳۹ نفر رسید.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: تعداد موارد فوت در اثر ابتلاء قطعی به ویروس در ۲۴ ساعت گذشته در استان هشت نفر است که چهار مورد مربوط به شهرستان کرمانشاه و ۲ نفر مربوط به شهرستان گیلانغرب است و در شهرستان‌های هرسین و سرپل ذهاب هر کدام یک نفر جان خود را از دست دادند.

وی گفت: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلاء به در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۸۰۸ نفر رسید.

محمدی تصریح کرد: از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون در استان کرمانشاه ۱۶ هزار و ۴۶۹ نفر بستری و ۱۴ هزار و ۶۱۶ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

گفتنی است، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۲ بیمار جدید با علائم مشکوک به در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری شده و ترخیص ۱۰۲ نفر نیز از بیمارستان پس از بهبودی انجام گرفته است.

منبع: مهر

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها