رئیس انجمن آژانس‌های هواپیمایی خوزستان:

کرونا بهانه افزایش قیمت بلیط پروازها است / تعزیرات حکومتی ورود کند

رئیس انجمن آژانس‌های هواپیمایی خوزستان گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا، بهانه‌ای برای افزایش قیمت بلیط پروازها است.

کرونا بهانه افزایش قیمت بلیط پروازها است / تعزیرات حکومتی ورود کند

امید خوانساری ، با انتقاد از افزایش قیمت بلیط‌های پروازی اظهار کرد: مصوبه ستاد ملی کرونا در خصوص اینکه پروازها باید با ۶۰ درصد از ظرفیت مسافرگیری کنند، به دستاویزی برای شرکت‌های هواپیمایی تبدیل شده تا نرخ بلیط پروازها را افزایش دهند.

وی افزود: شرکت‌های هواپیمایی پیش از این مصوبه ستاد ملی کرونا، یک بار قیمت بلیط پروازها را افزایش داده بودند، که البته با دستور وزیر راه و شهرسازی نرخ‌ها به حالت قبل بازگشت اما اکنون باز هم شاهد افزایش نرخ بلیط هواپیما هستیم.

رئیس انجمن آژانس‌های هواپیمایی خوزستان تصریح کرد: با توجه به اینکه در فرودگاه‌ها همه دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا رعایت می‌شود و مسافران پیش از سوار شدن به هواپیما تب‌سنجی می‌شوند و هوای درون کابین هواپیما نیز هر دو دقیقه یک بار تهویه و تخلیه می‌شود باید گفت که مصوبه ستاد ملی کرونا در خصوص اینکه پروازها باید با ۶۰ درصد از ظرفیت خود را مسافرگیری کنند چندان فنی نیست.

خوانساری بیان کرد: افزایش نرخ پروازها به دلیل رعایت کردن دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا نیست و این مساله بیشتر شبیه دستاویزی برای افزایش قیمت‌ها از سوی شرکت‌های هواپیمایی است.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت بلیط پروازها وحشتناک است، افزود: شرکت‌های هواپیمایی علی‌رغم همه توجهاتی که از سوی دولت و سایر بخش‌ها به آن‌ها انجام می‌شود، توجه چندانی به منافع ملی و وضعیت مالی مردم ندارند و هر کاری که دوست داشته باشند انجام می‌دهند.

رئیس انجمن آژانس‌های هواپیمایی خوزستان گفت: از سازمان تعزیرات حکومتی انتظار داریم در بحث قیمت‌گذاری پروازها و افزایش نرخ‌ها ورود کند، زیرا شرکت‌های هواپیمایی تنها منافع خود را می‌بینند و قیمت‌ها را هر بار به بهانه‌ای افزایش می‌دهند.

منبع: ایسنا

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها