نوید محمدزاده، گلزار و لاله اسکندری کجا کرونا گرفتند؟

این روزها بسیاری از پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی فعلاً با قوت به‌کار خود ادامه می‌دهند و طبیعتاً ابتلای هنرمندان و بازیگران و دست‌اندرکاران آثار سینمایی و تلویزیونی نیز امری اجتناب‌ناپذیر است.

نوید محمدزاده، گلزار و لاله اسکندری کجا کرونا گرفتند؟

کرونا به میان هنرمندان آمده و روزی نیست که خبر تازه‌ای از ابتلای هنرمندی به گوش نرسد؛ بهروز غریب‌پور، محمدرضا گلزار، نوید محمدزاده، لاله اسکندری و...

بسیاری از پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی فعلا با قوت به‌کار خود ادامه می‌دهند و خبری از توقف پروژه‌ها نیست و تا زمانی که وضعیت اینگونه است، ابتلای هنرمندان و بازیگران و دست‌اندرکاران آثار سینمایی و تلویزیونی نیز امری اجتناب‌ناپذیر است. ساخت پروژه بزرگ تلویزیونی «سلمان فارسی» در حوالی شاهرود با چندصد نفر بازیگر و عوامل ادامه دارد. بسیاری از سریال‌های نمایش خانگی که در روزهای کرونا رونق بسیار گرفته‌اند، مراحل پیش‌تولید و تولید را می‌گذرانند و پروژه‌های سینمایی نیز کم‌و‌بیش به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

شنیده‌ها حاکی از این است که محمدرضا گلزار به هنگام ضبط سریال گیسو، کار تازه منوچهر هادی به کرونا مبتلا شده و در پی ابتلای او بسیاری دیگر از بازیگران و کادر اجرایی سریال به‌دنبال آزمایش کرونا هستند تا ببینند در روزهای حضور گلزار در صحنه به کرونا مبتلا شده‌اند یا نه.

پیش‌تر بهروز غریب‌پور، هنرمند و کارگردان پیشکسوت نمایش عروسکی به کرونا مبتلا شده بود. انگار چند روزی است که استاد غریب‌پور از بیمارستان به خانه منتقل شده و به کمک دستگاه اکسیژن روزهای نقاهت را طی می‌کند.

طبیعی است که استفاده از ماسک و رعایت اصول بهداشتی هنگام فیلمبرداری دست‌کم برای بازیگران ممکن نیست و همین امر خطر ابتلا را بیشتر می‌کند. شاید نتوان همه پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی را متوقف کرد اما رعایت اصول بهداشتی چیزی نیست که بتوان با سهل‌انگاری از کنارش گذشت. بهداشت پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی مسئله‌ای جدی است که باید سازمان سینمایی و صداوسیما و متولیان شبکه نمایش خانگی زودتر فکری برایش بکنند.

منبع: همشهری

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها