ربیعی خبر داد:

اِعمال محدودیت‌های شدید کرونایی در ۴۳ شهرستان/ حرم ها تعطیل شدند

با اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، حرم‌های مشهد، قم، تهران و جمکران از روز دو شنبه تعطیل شدند.

اِعمال محدودیت‌های شدید کرونایی در ۴۳ شهرستان/ حرم ها تعطیل شدند

سخنگوی دولت گفت: از دوشنبه محدودیت‌های شدید در ۴۳ شهرستان اِعمال و گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ تعطیل خواهند شد.

علی ربیعی سخنگوی دولت مصوبات امروز جلسه ستاد ملی کرونا را تشریح کرد و گفت: به منظور پشتیبانی، ایجاد هماهنگی، پیگیری و اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی کرونا به زودی، «مسئول قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا» تعیین و اعلام می‌شود.

اِعمال محدودیت‌های شدید کرونایی در ۴۳ استان

وی افزود: همچنین از روز دوشنبه پنجم آبان‌ماه تا پایان آبان‌ماه کلیه ادارات در شهرستان تهران به طور نوبتی یک دوم (۵۰درصد) کارمندان سرکار خود حاضر خواهند شد و روسای دستگاه‌ها می‌باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند که با اعمال این مصوبه، در تمشیت امور مراجعان و وظایف محوله، اخلالی ایجاد نشود.

سخنگوی دولت تصریح کرد: ستاد ملی کرونا مصوب کرد در ۴۳ شهرستان که بنا بر اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دلیل عدم مراعات پروتکل‌های بهداشتی و میزان شیوع در وضعیت قرمز قرار دارند؛ از روز دوشنبه هفته جاری محدودیت‌های شدید اعمال خواهد شد. لیست این شهرستانها به استانداران اعلام می‌شود.

ربیعی تصریح کرد: در این محدودیت‌ها گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ تعطیل خواهند شد. بدیهی است مشاغل مرتبط با زندگی روزمره و نیازهای ضروری مردم از جمله اورژانس‌ها، مراکز خدماتی و اداری، مراکز امنیتی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌ها، نانوایی‌ها و... به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

اِعمال محدودیت‌های شدید کرونایی در ۴۳ استان

اِعمال محدودیت‌های شدید کرونایی در ۴۳ استان

اِعمال محدودیت‌های شدید کرونایی در ۴۳ استان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • کاربر ناشناس
    0

    نه بابا !! نکنید بابا !!

  • 7مهدی7
    0

    آقا بگید به جز مواد غذایی همه تعطیل دیگه....

    نظرات شما -
    • امین
      0

      بله باید همه چی رو تعطیل کنیم مثل مدارس

  • کاربر ناشناس
    0

    کارخوبی هست

  • ایرانی
    0

    چه کاریه بابا صبر کنید بقیه هم بمیرن به نفع شما این همه وزیر بهداشت بدبخت التماس کرد که بگذارید کنترل کنیم ولی نگذاشتید حالا که دیگه همه مثل برگ درخت دارند میریزند پایین یادتون افتاده لعنت براین سیاست شوم وپلید

  • سیدحسینی
    0

    همه سیاسی است درکشورجاسوس رئیس جمهور

  • کاربر ناشناس
    0

    تادوماه قبل سراسرایران وصعییت سفیدشدومردم رعایت کردنندولی کی مقصرجان انسانهاست که گفت کرونارفت برگردیدسرکارتان ومدرسه وتفریح وحالاهم هرروزعزاداری سیصدوچهارصدنفر گذشته ازبچهای یتیم وبیوه شدن زنهاومردها

  • irani
    0

    باز هم یک جوک جدید ، شهرستانهایی که اعلام شده از محرومترین شهرستانهای ایران هستند ، حالا به جز مسجد و...و اماکن مذهبی ، کدومشون مترو و کافی شاپ واین چیزار و دارن؟ تا دیروز که تهران و 5 شهر دیگه امارشون سر به فلک میکشید . اقایون محترم ؟ نصف مردم ایران صبح که از جا میپرن میرن مسجد و کافی شاپ پرده سرا یا میرن ادارت و.....اخه اینهمه دلقک بازی برای چیه؟ بیماری کرونا رو جدی بگیرید .

  • پر
    0

    بازکنین توروخدا ،مرقدهای شریف از دست شما ناراحت میشنا

  • شاهین
    0

    چرا مساجد نماز جمعه زیارتگاها مکان های مذهبی تعطیل می کنند کافه خانه ها رستورانهامراکز گردشکری بعضی از سالن های ورزشی باز می کنند این موارد در شهرستان ها بیشتر مشاهد می شود

  • بهار جاسمی
    0

    حرم امام رضا رو نببندید حدقل یکی یکی ببرید داخل حرم امام رضا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها