عضو شورای شهر اهواز :

استیضاح شهردار اهواز منتفی شد

محمد جعفر فلسفی گفت: بدلیل انقضای مهلت قانونی جهت اعلام اقناع یا عدم اقناع از پاسخ شهردار اهواز از سوی طراح سوال ؛ استیضاح شهرداراهواز در این مقطع موضوعیت ندارد.

استیضاح شهردار اهواز منتفی شد

یک عضو شورای شهر اهواز از منتفی شدن استیضاح شهردار اهواز خبر داد.

به گزارش خبر فوری ؛ محمد جعفر فلسفی عضو شورای شهر اهواز در گفتگو با خبرنگار خبر فوری در خصوص طرح استیضاح شهرداراهواز گفت: مهلت قانونی 10 روزه برای اعلام نظر آقای محمد هادی قنوات عضو شورای شهر به عنوان طراح سوال از شهردار مبنی بر اینکه آیا از پاسخ های شهردار اهواز قانع شده است یا خیر منقضی شده است. به تبع آن نیز فرآیند استیضاح شهردار اهواز متوقف و منتفی است.

این عضو شورای شهر اهواز گفت: بدلیل انقضای مهلت قانونی جهت اعلام اقناع یا عدم اقناع از پاسخ شهردار اهواز از سوی طراح سوال ؛ طبق آیین نامه استیضاح شهرداراهواز در این مقطع موضوعیت و وجاهتی ندارد.

این عضو پارلمان شهری اهواز افزود: طبق آیین نامه شوراهای شهر استیضاح شهردار باید به امضای یک سوم اعضای شورای شهر پس از طی فرآیند طرح تذکر و سوال برسد که این موضوع در طرح سوال از سوی آقای قنوات متوقف شده است و در نتیجه استیضاح شهردار اهواز منتفی است.

گفتنی است پاسخ‌های موسی شاعری شهردار اهواز به سؤالات محمدهادی قنوات عضو شورا که ۹ مهرماه مطرح شده بود، بدون حضور شهردار و به صورت کتبی ارائه شد.

74

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها