آمار اولین روز آبان

فوت ۳۰۴ مبتلا به کرونا در شبانه‌روز گذشته/ ۴۸۹۵ نفر در وضعیت شدید بیماری

سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام آخرین آمار مبتلایان به کرونا، گفت: در شبانه روز گذشته ۳۰۴ نفر از مبتلایان به کرونا جان باختند و شمار جانباختگان به ۳۱ هزار و ۶۵۰ نفر رسید.

فوت ۳۰۴ مبتلا به کرونا در شبانه‌روز گذشته/ ۴۸۹۵ نفر در وضعیت شدید بیماری

دکتر سیما سادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ( ۱ آبان ۱۳۹۹ ) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵۴۷۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲۲۴۲ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۵۰ هزار و ۷۵۷ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۰۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۱ هزار و ۶۵۰ نفر رسید.

لاری تاکید کرد: خوشبختانه تا کنون ۴۴۲ هزار و ۶۷۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. همچنین متاسفانه ۴۸۹۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی اظهار کرد: تا کنون چهار میلیون و ۶۲۸ هزار و ۸۶۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت، گفت: استان‌های تهران ، اصفهان ، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی ، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی ، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری در خاتمه تصریح کرد: استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • a.b.m
    0

    یکی به من بگه چند تا استان داریم ؟ روتون نمیشه بگید کل استانهایی که مردم عادی میتونن اونجا برن آلوده است . و ی جاهایی پاک و عاری از کروناست که برای خودتون نگهداشتید و مردم عادی رو راه نمیدید تا جاتون رو تنگ نکنن بد نگذره بهتون همه امکانات در خدمت شماست و قسمت مردم درد ، رنج ، نداری ، عدم دسترسی و نبود داروهای حیاتی و خاص ، فقر و کرونایی که با شما مسئولین نالایق و بی کفایت دست به دست هم دادن و مردم عادی رو از دم تیغ میگذرونن خدایا ما را دریاب

    نظرات شما -
    • هموطن ایرانی
      0

      دوروز دیگه ۴۰۰ فوتی میشه خیلی خطرناک این شیب،دولت بی تدبیر تعطیل کن اصلا به مردم ربط نداره فقط به فکر حقوق خودشونن که تعطیل بشه ضایعه بگیرن حقوقشونو

  • ایران مقتدر
    0

    به آمار کشورهای دیگه که نگاه میکنی خیلی کمتر شده هم میزان ابتلا هم مرگ ومیر،جای تعجبه که چرا کشورما ایران هنوز اینقدر موارد ابتلا ومرگ ومیرش بالاست...

  • ایرانی
    0

    خوب خدا رو شکر آمار هر روز داره میاد پایین خطر رفع شده

  • داروغه
    0

    من راننده آمبولانس بیمارستان امام حسین (ع) هستم .مردم امروز سردخانه ها جا نداشتن .توروبخدا جدی بگیرید

  • کاربر ناشناس
    0

    مردم ما باید گول سادگی،و زود باوریشان را بخورنند.ما اعتماد کردییم از اول جز رنج و درد و سختی و حال هم بیماری بدون دارو و تجهیزات ارمغانی به همراه نبود.در کشورهای دیگر فقط بیماری است اینجا تورم ،تحریم نبود دارو نبود تخت بیمارستانی و امکانات درمان و....همه درد را شدیدتر میکند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها