۴.۵ میلیون ماسک در کارگاه‌های بسیح سازندگی استان مرکزی تولید شد

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۴.۵ میلیون ماسک در کارگاه‌های بسیح سازندگی استان مرکزی تولید شد.

۴.۵ میلیون ماسک در کارگاه‌های بسیح سازندگی استان مرکزی تولید شد

امید محترمی با اشاره به اقدامات مختلف گروه‌های جهادی استان در دوران شیوع بیماری کرونا در جامعه اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون تقریبا حدود 4 میلیون و 500 هزار عدد ماسک به همت جهادگران و گروه‌های جهادی تولید و در نقاط مختلف استان در مناطق محروم و حاشیه‌نشین توزیع شده است.

وی افزود: 100 کارگاه تولید ماسک و دستکش با تلاش‌های روزافزون جهادگران برای تامین نیاز بیمارستان‌ها و جامعه هدف فعالیت می‌کنند و فعالیت گروه‌های جهادی در کارگاه‌های تولید ماسک، دستکش و غیره ادامه دارد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: تاکنون 250 هزار بسته بهداشتی و 550 هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده تهیه و بین جامعه هدف توزیع شده است.

وی افزود: همچنین 5 گروه جهادی برای کمک به کادر درمان در بیمارستان‌ها خدمت می‌کنند و تا زمان نابودی این ویروس منحوس در جامعه گروه‌های جهادی در کنار مردم هستند و به صورت شبانه‌روزی و با تمام توان خدمت می‌کنند.

محترمی تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات مهم بسیج سازندگی لبیک به فرمان مقام معظم رهبری برای رزمایش کمک مومنانه است که در این راستا تاکنون حدود 190 هزار سبد معیشتی تهیه و توزیع شده است.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها