عضو هیات رییسه مجلس:

استیضاح رییس جمهور در حال حاضر به صلاح نیست

عضو هیات رییسه مجلس گفت: استیضاح رییس جمهور در حال حاضر به صلاح نیست و سبب کوچک تر شدن سفره مردم خواهد شد.

استیضاح رییس جمهور در حال حاضر به صلاح نیست

علیرضا سلیمی در خصوص طرح استیضاح رییس جمهور گفت: استیضاح رییس جمهوردر حال حاضر به صلاح نیست و سبب کوچک تر شدن سفره مردم خواهد شد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: واقعیت این است که استیضاح آقای روحانی باعث خواهد شد که فشار بر مردم بیشتر شود و اینکه مطرح شدن استیضاح به مدت 2 ماه طول کشیده وعملا خروجی نخواهد داشت و سبب خواهد شد که برخی از افراد به دنبال بی ثبات کردن کشور باشند.

وی افزود: متاسفانه آقای رییس جمهور کم کار بوده و دولت تنبل است. دولت می توانست بسیار خوب عمل کرده وبسیاری از اقدامات از جمله توزیع کالا را به نحو احسن انجام دهد اما تنبلی دولت در این امر دخیل است واقدامات مناسبی انجام نمی دهد و هیچ ارتباطی با تحریم ها ندارد چراکه انقلاب اسلامی از ابتدا تحت تحریم های ظالماله استکبار جهانی قرار داشت.

سلیمی بیان کرد: متاسفانه دولت آقای روحانی نسبت به انتقادات نیز بسیار برخورد ناشایست دارد و در مقابل با منتقدین با الفاظ بیسواد و به جهنم برخورد کرده درحالیکه از یک رییس جمهور انتظار می رود که در برخورد با منتقدین با صحه صدر برخورد کند.

عضو هیات رییسه مجلس اظهار کرد: متاسفانه یک عده ای تلاش دارند تا کشور را بی ثبات کنند؛ لذا نباید زمینه برای آنها فراهم شود، از طرفی دیگر از آقای روحانی انتظار می رود با توجه به قسم یاد کرده در مقابل ملت به وظایف خود پایبند بوده و برای مردم کار کند تا بنا بر فرموده رهبر معظم انقلاب دولت کاری اساسی کند تا در پایان کار دولت یادی خوش و نیک در اذهان مردم بماند.

وی افزود: مجلس آمادگی دارد با تمام توان به کمک دولت آمده اما متاسفانه دولت دست یاری مجلس را به خوبی هضم نکرده که نمونه آن نامه رییس مجلس در تاریخ 2 شهریور سال جاری درباره تغییر ساختار بودجه به دولت بوده که متاسفانه هیچ پاسخی از دولت دریافت نشد.

سلیمی ادامه داد: متاسفانه دولت به دنبال حاشیه سازی بوده و اقداماتی که رییس جمهور انجام می دهد در این راستا می باشد، چرا آقای رییس جمهور در جلسه سران قوا شرکت نکرد؟ این اقدام رییس جمهور نمونه بارز حاشیه سازی است.

عضو هیات رییسه مجلس یادآور شد: رییس جمهور باید در وهله اول از حاشیه سازی دوری کرده و برای مردم کار کند همچنین بداند که رییس قوه مجریه است؛ البته تلاش کند که شعور مردم توهین نکند و اقدامات لازم را در راستای ارتقای سطح زندگی مردم قرار دهد.

منبع: خانه ملت

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • کاربر ناشناس
    0

    بعد از اینهمه بهث و جدل تازه پی بردن استیضاح به صلاح نیست شدیم مضحکه دونیا خب از اول فکرتون وعقل نداشتونرو میریختین رو هم اصلا عنوان نمیکردین خوبه حالا دوزاریه اوفتاده مملکتو ببینید کیا اداره میکنند معلومه که به این فلاکت و مصیبت گرفتار میشیم

  • دست فروش
    0

    بله به مصلحت نیست . فقط باید مدارا کنیم . من ۱۱۶ کیلو ورزن بوده الان شده ام ۹۰ کیلو . بدون رژیم . فقط بخاطره گرانی . با بازی کلمات هیچ مشکلی حل نمیشود

  • احمد
    0

    شاید سفره شما کوچک بشه والا سفره مردم خیلی وقت است کوچک شده

  • انسان
    0

    وجود افراد بیخیال و بی‌فکری مثل شما هم به صلاح ملت نیست

  • کاربر ناشناس
    0

    ای. . . راست میگی ؟مردک تازه فهمیدی ؟ خوردن و بردن تووامثال تو درخواب خرگوشی رفته ای بس که راحت طلبید اینهمه دست نشانده هایتان دوزدی کردن دیگه چیزی نمونده که اگر رئیس جمهور هم استیضاح بشه مثلا چه اتفاقی میوفته مملکتو به گند کشیدین

  • علی
    0

    چرا به صلاح نیست؟جلو ضرر رو از هر کجا بگیری منفعته.با ریاست جمهوری آقای روحانی وفشار خارجی امریکا دیگه سفره ای برا مردم نمونده .پس منتظر چی هستین

  • یک فارغ التحصیل جویای کار پسر ا
    0

    دعوای سیاسیو جمع کنید به فکر ملت باشید دعوای سیاسیتون یک نوع خیانت به مردمه این همه کارشناس و مسئول داریم یکم ازشون کار بکشید

  • کاربر ناشناس
    0

    خودت با دویست رای قلابی نماینده شدی صلاحیت این کارراندارید منتخب مردم نیستید

  • کاربر ناشناس
    0

    مرد پیدا نمیشه استیضاح کنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها