رئیس سازمان صمت گیلان:

تصویب نهایی قیمت مرغ در استان گیلان/ فروش غیر از این قیمت تخلف است

رئیس سازمان صمت گیلان گفت: قیمت هر کیلوگرم مرغ ۱۹ هزار و ‌۱۰۰ تومان مصوب شد و فروش غیر از این قیمت تخلف محسوب می‌شود.

تصویب نهایی قیمت مرغ در استان گیلان/ فروش غیر از این قیمت تخلف است

فرهاد دلق‌پوش صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تصویب نهایی قیمت جدید مرغ اظهار داشت: بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار کشور نرخ مرغ مصرفی 19 هزار و ‌100 تومان به ازای هر کیلوگرم مصوب ‌شد.

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به اینکه فروش مرغ غیر از قیمت مصوب تخلف است عنوان کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این‌ شکایات خود را به سامانه 124 این سازمان و تلفن 135 تعزیرات گزارش دهند.

دلق‌پوش با بیان اینکه به‌زودی مرغ مورد نیاز مردم به بازار عرضه می‌شود تصریح کرد: قیمت هر کیلوگرم مرغ با توجه به هزینه‌های تولید و عرضه آن تصویب شده است.

وی از جذب 700 تن مرغ منجمد تخصیصی در گیلان خبر داد و بیان کرد: قرار است ابتدا 350 تن مرغ منجمد در سطح استان توزیع شود و مابقی نیز پس از ارزیابی از میزان نیاز هر شهرستان، توزیع شده و به‌ دست مردم برسد.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان گیلان با تاکید بر اینکه این مرغ‌های منجمد برای تنظیم بازار و رفع نیازهای مردم بوده و مصرف آن در تالار و رستوران ممنوع است گفت: تا زمانی که ثبات به بازار مرغ برگردد، بازرسی‌ها تشدید می‌شود.

دلق‌پوش با بیان اینکه گیلان قطب تولید مرغ در کشور است از این رو 10 درصد افزایش قیمت مجاز در استان اعمال نمی‌شود افزود: استفاده از 700 تن مرغ منجمد تخصیصی برای مصارف عمده و رستوران‌ها ممنوع است.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها