استفتاء جدید از رهبر انقلاب درباره کرونا و رفت و آمدهای خانوادگی


1 آبان 1399 - 10:36
5f9129bb3704e_5f9129bb37051
رهبر انقلاب اسلامی به استفتائاتی درباره کرونا پاسخ فرمودند.

متن استفتائات به شرح زیر است:

سوال: اگر شخصی به این بیماری مبتلا شده یا برخی از علائم مشکوک به کرونا را دارد، آیا جایز است با کسانی که از وضعیت او اطلاع ندارند رفت و آمد نماید؟

جواب: اگر احتمال عقلائی بدهد که موجب سرایت به دیگران گردد، باید از این کار اجتناب کند.

سوال: حکم رفت و آمد خانوادگی و نیز حضور در مراسمات که در آن احتمال مبتلا شدن به کرونا وجود دارد، چیست؟

جواب: از وارد شدن به محلی که احتمال عقلائی مبتلا شدن وجود دارد، اجتناب شود مگر اینکه با رعایت نکات بهداشتی، این احتمال منتفی و یا غیر قابل توجه باشد.

رهبر انقلاب اسلامی به استفتائاتی درباره کرونا پاسخ فرمودند.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5f9129bb3704e_5f9129bb37051
1 آبان 1399 - 10:36

متن استفتائات به شرح زیر است:

سوال: اگر شخصی به این بیماری مبتلا شده یا برخی از علائم مشکوک به کرونا را دارد، آیا جایز است با کسانی که از وضعیت او اطلاع ندارند رفت و آمد نماید؟

جواب: اگر احتمال عقلائی بدهد که موجب سرایت به دیگران گردد، باید از این کار اجتناب کند.

سوال: حکم رفت و آمد خانوادگی و نیز حضور در مراسمات که در آن احتمال مبتلا شدن به کرونا وجود دارد، چیست؟

جواب: از وارد شدن به محلی که احتمال عقلائی مبتلا شدن وجود دارد، اجتناب شود مگر اینکه با رعایت نکات بهداشتی، این احتمال منتفی و یا غیر قابل توجه باشد.

منبع: ایسنا

70

نظرات 8
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
فهیمه 3 11 پاسخ 1399/8/1 -16:12

کاش مردم و مسوولین به همه ی حرفای رهبر گوش میدادن .خداییش مملکت گلستان میشد

ایرانی 8 4 پاسخ 1399/8/1 -15:33

مگر در قرن 12 هجری هم کسی هست مقلد باشه؟! مگر خودتان عقل و شعور ندارید؟!

شهروند 6 1 پاسخ 1399/8/1 -14:48

راستی استفتا کنيد که با انسان هائی که تا اين حد درکشان پائين است و برای مبارزه با بيماری جهانی ويروسی و کشنده کرونا با اين همه توصيه های جهانی و تلويزيونی و فضاهای مجازی باز هم برای مراقبت از خود و اطرافيانشان نياز به استفتا دارند. چه برخوردی باید بشود.

آتنا 11 27 پاسخ 1399/8/1 -13:10

سایه تون روی سرمون مستدام آقا جان .فالله خیرا حافظا

مردم 1399/8/1 -15:00

سلام جانم فدای رهبر عزیز، بخدا ما قدر تورو نمی دانیم

علی 6 0 پاسخ 1399/8/1 -12:41

اگه کسی بدونه کروناداره وبدون ماسک جایی بره باعث مرگ کسی بشه بخشش نداره

امید 12 6 پاسخ 1399/8/1 -11:54

مگر خودتان شعورندارید نمیدانید که نباید یه رفت وآمد فامیلی بروید در زمان کرونا؟ حتما باید رهبر فتوا بده نرید!

کاربر ناشناس 1 2 پاسخ 1399/8/1 -11:53

کرونافعلا شده مثل ارازول وباش وقاچاقچی که دست برندارنیست

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
ترور دکتر فخری زاده ایران را از برنامه هسته ای خود عقب نمی‌ اندازد/ جمهوری اسلامی به دنبال سلاح هسته ای نیست
فرزندانی که راهشان از پدر جدا شد / وقتی آقازاده‌ها می‌خواهند انقلاب را ببلعند!
می خواهند حذف روحانی را گردن سپاه بیندازند / بمباران شهرهای اسرائیل کاری ندارد ولی فریب نمی خوریم / ترور شهید فخری زاده ممکن است کار شبکه آقازاده ها و دامادهای مسئولان باشد! / جنگ سرد جدید آغاز شده، منتظر ترورهای بیشتر باشید
روش‌های ترور موساد؛ از شلیک موتور سوار تا فعالیت گروه کیدون/ دو شهری که حیاط خلوت جاسوس‌های اسرائیل شده است
اطلاعاتی جالب از دفاع مقدس؛ از کوچک‌ترین شهید تا مسن‌ترین رزمنده با ۱۰۵ سال سن‌/ شهناز، نام اولین شهید زن / تلخ‌ترین روز جنگ چه روزی بود؟
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد