مرکز مشاوره تلفنی در ازای پرداخت و خط هوشمند هایفون چیست؟

این روزها دورکاری بیشتر از همیشه مورد توجه قرار گرفته است. در روزهایی که بهتر است تا حد ممکن در منزل بمانیم با کمی هوشمندی و خلاقیت، کسب درآمد آن قدرها هم سخت و دور از تصور نیست.

مرکز مشاوره تلفنی در ازای پرداخت و خط هوشمند هایفون چیست؟

می توان با یک خط تلفن هوشمند و تکیه بر دانش در حوزه ای مشخص به ازای هر دقیقه مشاوره کسب درآمد کرد و حتی یک دفتر مجازی تشکیل داد.

دفتر مجازی مشاوره یک پلتفرم هوشمند است که شما و همکاران مشاور شما را تنها با یک شماره تلفن اینترنتی و چند داخلی به هم متصل می کند. با این روش دیگر الزامی به حضور در دفتر نیست می توانید در یک سفر درون شهری یا در منزل یا در فروشگاه باشید و کماکان در دفتر کار هوشمند خود حضور مجازی داشته باشید.

پلتفرم مشاوره آنلاین تلفنی چیست؟

هر کدام از مشتریان و متقاضیان مشاوره با انتخاب پکیج های مخصوص که شما تعریف می کنید ابتدا اقدام به خرید یک بسته مشاوره می کنند و سپس با اعلام شماره تلفن خود یا با دریافت یک کد چند رقمی به سامانه مشاوره آنلاین شما معرفی می شوند و می توانند به اندازه اعتبار خود از خدمات مشاوره تخصصی استفاده کنند.

اگر در لحظه تماس مشاوران شما در دسترس نباشند یا متقاضی به اندازه شارژ بسته خود خدمات نگیرد شارژ در حافظه سیستم مشاوره تلفنی هایفون باقی می ماند و در تماس بعدی اعمال می شود. مشاوره تلفنی با استفاده از خدمات هایفون می تواند در هر زمینه ای که شما تخصص دارید باشد، مشاوره مهاجرت، مشاوره تحصیلی، مشاوره حقوقی و ...

پس از انجام مشاوره متقاضی می تواند به مکالمات ضبط شده خود با مشاور از طریق یک پنل کاربری شخصی دسترسی داشته باشد و همچنین مشاور و مدیر سامانه نیز می توانند با تعریف سطح دسترسی، انواع گزارشات سیستمی بر اساس پارامترهای متنوع مثل مشاور، ساعات فعالیت سیستم و متقاضیان و ... را مشاهده کنند.

مزایای منحصر به فرد هایفون

امکان انتقال تماس ها به تلفن همراه امکان محاسبه تعداد دقایق فعالیت مشاور امکان اختصاص نرخ متفاوت بری هر نوع مشاوره یا مشاور امکان ضبط مکالمات امکان دریافت مبلغ مشاوره در لحظه امکان امتیازدهی به مشاوران و تعیین اولویت بر اساس امتیاز امکان دسترسی به انواع گزارشات متنوع کاری و تحلیل عملکرد هیچ درصدی از مبلغ مشاوره به هایفون پرداخت نمی شود مالکیت مادام العمر نرم افزار

روش های دیگر ایجاد مشاوره هوشمند چیست؟

یک روش دیگر برای ایجاد سامانه مشاوره هوشمند، استفاده از خطوط IN یا خطوط هوشمند مشاوره است که متقاضی با تماس با این شماره امکان استفاده از خدمات شما را خواهد داشت و هزینه این خدمات در پایان ماه و روی قبض تلفن توسط ایشان پرداخت میشود. اما سه نکته قابل تامل در این نوع از مشاوره تلفنی این است که:

تنها از طریق تلفن ثابت می توان با این شماره ها تماس گرفت تسویه درآمدهای حاصل از مشاوره ممکن است یک الی دوماه زمان ببرد درصدی از مبالغ مشاوره به سرویس دهنده اختصاص می یابد

خط هوشمند هایفون چیست؟

یک خط تلفن هوشمند درواقع یک تلفن اینترنتی است که بدون محدودیت تلفن های آنالوگ و روی بستر آی پی در اختیار شما قرار می گیرد.

چرا به جای خط تلفن معمولی یک خط هوشمند را انتخاب کنم؟

امکان جابجایی و تغییر مکان

اگر از محل فعلی دفتر خود تغییر مکان دهید یا سرور مرکز مشاوره را جابجا کنید نیازی به خرید خط جدید نیست. بدون کوچکترین دردسر و زحمتی میتوانید خط تلفن هوشمند خود را در محل جدید رجیستر و استفاده کنید چراکه این خطوط به جای زوج سیم مسی روی بستر شبکه کار می کنند.

امکان خرید تعداد نامحدود کانال

با تخمین تعداد تماس های همزمان خود یا تعداد مشاوران فعال خود دریک لحظه، می توان در زمان خرید خط یا حتی بعدا اقدام به اضافه کردن کانال تماس همزمان کرد

امکان اتصال بدون هزینه به سرورهای ویپ و مدیریت مشتری

تلفن های معمولی نیز قابلیت اتصال به شبکه های ویپ را دارند اما برای این کار نیاز به یک مبدل آنالوگ به دیجیتال است که ممکن است هزینه اضافی به شما تحمیل کند.

عدم تشخیص محل دفتر شما از طریق پیش شماره های شهری

می دانید که هر منطقه ای در استان یک پیش شماره مخصوص دارد. اگر مایل نیستید کسی محل دقیق شرکت شما را بداند یا حتی دفتر شما مجازی است و اصلا محل مشخصی ندارد بهترین راه حل یک شماره هوشمند با پیش شماره 9 است. چرا که این پیش شماره متعلق به هیچ منطقه مشخصی نیست.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به هایفون مراجعه فرمایید.

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها