پای شاهدخت بحرینی به پرونده عادی‌سازی با صهیونیست‌ها باز شد

وزیر ارتباطات سابق رژیم صهیونیستی اعلام کرد، معالجه یک شاهدخت بحرینی در اراضی اشغالی در حدود ۱۰ سال پیش مسیر عادی‌سازی روابط میان منامه و تل‌آویو را هموار کرد.

پای شاهدخت بحرینی به پرونده عادی‌سازی با صهیونیست‌ها باز شد

ایوب قرا، وزیر ارتباطات سابق رژیم صهیونیستی در دومین همایش سالانه اقتصادی اسرائیلی_فلسطینی که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: معالجه فاطمه دختر خلیفه در سال ۲۰۱۰ در اسرائیل راه را برای عادی‌سازی روابط میان منامه و تل‌آویو هموار کرد.

قرا درباره چگونگی کمکش به تسهیل معالجه دختر خلیفه در بیمارستان رامبام در حیفا بعد از سفر مخفیانه وی با همسرش به اراضی اشغالی صحبت کرد و گفت، دختر خلیفه به شدت بیمار بود و به او گفته شده بود که می‌تواند در اراضی اشغالی معالجه شود. این آغاز روند بود و در آن زمان فکر می‌کردم فرصتی برای برقراری روابط خوب با کشورهای شورای همکاری خلیج فارس وجود دارد.

وی گفت: این اتفاق کاملا محرمانه بود و هیچ کسی جز همسر فاطمه دختر خلیفه و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل از آن اطلاع نداشت.

قرا به فاطمه دختر خلیفه و همسرش کمک کرد تا بعد از مرخصی از بیمارستان یک ماه در یک هتل اسرائیلی اقامت کنند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • شاهین
    0

    عجب! اونوقت ما میخواهیم برای این جماعت اعراب که همیشه از ناحیه نیم تنه دوم روابط را عادی سازی می کنند، تمدن اسلامی با قیمت خون ایرانی ایجاد کنیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها