فرمانده مرزبانی کردستان:

‌مرزهای غرب کشور تحت کنترل است

فرمانده مرزبانی استان کردستان گفت: خوشبختانه در بحث مسائل امنیتی وضعیت کاملاً مناسب، اوضاع تحت کنترل و واقعاً هیچ مشکلی در این زمینه و مرزها نداریم.

‌مرزهای غرب کشور تحت کنترل است

سردار علیرضا مرزبانی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کردستان که به‌مناسبت هفته ناجا برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک هفته ناجا اظهار داشت: مرزبانی کردستان مأموریت و مسئولیت تأمین امنیت 227 کیلومتر مرز در حساس‌ترین نقطه مرزی کشور را برعهده دارد.

وی افزود: مرزبانان با همراهی مدافعان امنیت، علی‌رغم همه تهدیدات متعدد دشمنان در جدار مرز امنیت پایدار در مرزهای استان کردستان برقرار کرده و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.

فرمانده مرزبانی استان کردستان گفت: مرزبانان در سخت‌ترین شرایط امنیت مرزها را برقرار کرده و در راستای حفظ امنیت مردم و تحقق منویات رهبری از هیچ تلاشی دریغ نکرده و در این راه جانمان را فدا می‌کنیم.

وی امنیت و آسایش کنونی کردستان را مرهون تلاش و مجاهدت انتظامی، مرزبانی و مدافعان امنیت در سخت‌ترین شرایط جغرافیایی دانست و تصریح کرد: از اینکه افتخار خدمت‌گزاری به مردم نصیبمان شده بسیار خوشحال و امیدواریم بتوانیم منویات رهبری در کردستان را اجرایی کنیم.

سردار مرزبانی پیام قدردانی رهبر معظم انقلاب اسلامی از نیروی انتظامی را افتخار و موجب مباهات و انگیزه مضاعف همه کارکنان این مجموعه دانست و عنوان کرد: خوشبختانه در بحث مسائل امنیتی وضعیت کاملاً مناسب، اوضاع تحت کنترل و واقعاً هیچ مشکلی در این زمینه و مرزها نداریم.

وی از مبارزه با قاچاق کالا در سطح استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در طول یک‌سال گذشته توفیقات خوبی در این زمینه حاصل شده به‌ طوری‌که در حوزه مرزبانی میزان کشفیات نسبت به سال گذشته 45 درصد افزایش یافته است.

فرمانده مرزبانی استان کردستان با تاکید بر اینکه قاطعانه با هرگونه قاچاق کالا مبارزه می‌کنیم، یادآور شد: ترددهای غیرمجاز و قاچاق کالا در جهت تأمین معیشت مرزنشینان و مردم نیست بلکه یک حرکت و توطئه سازمان‌یافته باهدف ضربه زدن به سیستم و نظام اقتصاد کشور است.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها