ماجرای خودکشی نوجوان ۱۱ ساله همدانی

دادستان عمومی و انقلاب استان همدان گفت: پرونده مرگ نوجوان ۱۱ ساله همدانی در دست بررسی است و ابهام‌هایی در مورد آن وجود دارد.

ماجرای خودکشی نوجوان ۱۱ ساله همدانی

حسن خانجانی بیان کرد: طی روزهای گذشته پدر و نامادری این پسر ۱۱ ساله با جسم بی‌جان او در منزل مواجه شدند و قضیه را به پلیس آگاهی اطلاع دادند.

خانواده نوجوان اعتقاد به خودکشی او دارند، در حال حاضر بحث مهم درباره نحوه مرگ این نوجوان است که شاید از چالش «مومو» بهره گرفته باشد اما فعلاً نمی‌توان با قطعیت نتیجه‌ را اعلام کرد.

دادستان عمومی و انقلاب همدان گفت: شبهات پرونده در دست بررسی است و پلیس آگاهی روی ابهامات مطرح‌شده کار می‌کند، طبق گفته‌ها نوجوان خود را حلق‌آویز کرده و این ادعا نیز باید بررسی شود.

پدر و نامادری نوجوان ۱۱ ساله اعتقاد دارند ممکن است خودکشی براثر تأثیر گرفتن از چالش مومو باشد اما این ادعا هنوز محرز نشده است.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ج
    0

    ۱۱سالگی هنوز سن کودکی است...ولی شما نامردها با عنوان نمودن کلمه "نوجوان"سعی در سرپوش گذاشتن روی مسئله خودکشی "کودکان" در ایران دارید یا به دروغ این فاجعه را به چالش مومو نسبت میدهید. ..ننگتان باد...

  • یک فارغ التحصیل جویای کار پسر
    0

    واقعا متاسفم .این نتیجه طلاقه باور کن در غیر این صورت ممکنه کسی صحنه سازی واسه قتلش انجام داده .واقعا از خودکشی این هم وطنم متاثرم خدا رحمتش کنه

  • کاراگاه درک
    0

    کشته شده

  • امید
    0

    یه نوجوان ۱۱ساله باید خودکشی کنه؟به کجا رسیدیم،این نوجوان الان باید با همبازیهاش تو کوچه وخیابون بازی وشیطنت کنه نه خودکشی الله اکبر...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها