احتمال ابتلای عوامل سریال «جشن سربرون» به کرونا به خاطر قطعی شدن بیماری لاله اسکندری

تهیه‌کننده سریال جشن سر برون پس از قطعی شدن بیماری کرونا لاله اسکندری از انجام تست کرونا بر سر صحنه فیلمبرداری این سریال خبر داد.

احتمال ابتلای عوامل سریال «جشن سربرون» به کرونا به خاطر قطعی شدن بیماری لاله اسکندری

حسن نجاریان با اشاره به ابتلای لاله اسکندری بازیگر این سریال به ویروس کرونا گفت: ما از ابتدا سر صحنه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کار را پیش می‌بردیم و از مواد ضدعفونی و ماسک استفاده می‌کردیم و نکات بهداشتی را به طور کامل رعایت می‌کردیم.

وی افزود: بعد از ابتلای خانم اسکندری، تصمیم بر این گرفتیم که با حضور پزشک در صحنه از همه عوامل تست اولیه بگیرند همچنین از عزیزانی که در دفتر حاضر هستند، تست گرفته می‌شود تا اگر فرد دیگری مشکل داشت بتوانیم سریع درمان را آغاز کنیم. ما از همه دوستانی که با خانم اسکندری ارتباط نزدیک و همکاری داشتند تست گرفتیم.

نجاریان در ادامه گفت: با تغییر در برنامه‌های سریال همچنان تصویربرداری در حال انجام است و امیدوارم بتوانیم کارمان را ادامه بدهیم.

وی در پایان افزود: متاسفانه ویروس شایع شده و مشخص نیست به طور مشخص خانم اسکندری سر صحنه فیلمبرداری مبتلا شده باشد. خدا را شکر خانم اسکندری حال‌شان خوب است و در حال درمان است و امیدوارم بهتر شوند و سر کار بازگردند.

منبع: ایلنا

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها