جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک به آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو/ ویدئو

اپل به تازگی از گوشی‌های سری آیفون ۱۲ رونمایی کرده و با نزدیک شدن به تاریخ عرضه دو مدل از آن‌ها، شاهد انتشار ویدیوهای جعبه‌گشایی، نگاه نزدیک و بررسی این محصولات هستیم.

جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک به آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو/ ویدئو

گوشی‌های سری آیفون ۱۲ شامل چهار مدل می‌شوند که شباهت و تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. برای مثال تمام آن‌ها به لبه‌های تخت مجهز شده‌اند، از شبکه 5G پشتیبانی می‌کنند، دارای چیپست سریعتر A14 Bionic هستند و همچنین برای محافظت از نمایشگر آن‌ها از «Ceramic Shield» استفاده شده است.

پیش فروش دو مدل از آن‌ها یعنی آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو از چندین روز پیش آغاز شده و حالا در اختیار برخی افراد قرار گرفته است. این گوشی‌های هوشمند به نمایشگر OLED مجهز شده‌اند و از فناوری شارژ بی‌سیم «مگ سیف» اپل نیز پشتیبانی می‌کنند. در بالای نمایشگر این محصولات شاهد قرارگیری یک برش تقریبا عریض همراه با سیستم فیس آیدی هستیم. در ویدیوی زیر بررسی آیفون ۱۲ را مشاهده می‌کنید.

تفاوت اصلی میان این دو برادر، مربوط به دوربین آن‌ها می‌شود. آیفون ۱۲ مانند آیفون ۱۱ به دوربین اصلی دوگانه مجهز شده که البته کیفیت بالاتری نسبت به گذشته دارد و نسخه پرو مانند مدل سال گذشته خود از دوربین اصلی سه گانه بهره می‌برد. البته پرچمدار جدید اپل علاوه بر سه سنسور دوربین، به اسکنر LiDAR موجود در آیپد پرو ۲۰۲۰ نیز مجهز شده که عملکرد آن را افزایش می‌دهد. در ویدیوی زیر دوربین آیفون ۱۲ پرو مورد بررسی قرار گرفته است.

اپل همراه با معرفی این گوشی‌های هوشمند خبر از حذف آداپتور و هدفون از جعبه آن‌ها داد که باعث شده ابعاد جعبه کاهش پیدا کند. در حالی که اپل چنین اقدامی را در راستای کمک به حفظ محیط زیست اعلام کرد، برای چنین کاری باید پورت لایتنینگ را نیز از گوشی‌های خود حذف کند و آن‌ها را با پورت USB-C وارد بازار کند تا کاربران نیازی به خرید آداپتور جدید نداشته باشند.

منبع: دیجیاتو

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها