بررسی استیضاح رییس جمهور در جلسه شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی موضوع استیضاح رییس جمهور در جلسه شورای مرکزی فراکسیون گفت که تصمیم‌گیری نهایی در این باره به جلسه مجمع عمومی فراکسیون در هفته آینده موکول شده است.

بررسی استیضاح رییس جمهور در جلسه شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی

مجتبی یوسفی اظهار کرد: جلسه شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور رییس، هیات رییسه و اعضاء برگزار شد و طرح استیضاح رییس جمهور که از سوی برخی نمایندگان مطرح شده، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: نظرات موافق و مخالف در این زمینه مطرح شد، عمده دغدغه نمایندگان براساس ناکارآمدی دولت در حوزه اقتصادی و مشکلاتی بود که بر مردم تحمیل شد و از جمله افزایش قیمت‌ها که در نهایت مقرر شد تصمیم نهایی فراکسیون به گونه‌ای که به نفع مردم باشد و قدمی در راستای حل مشکل اقتصادی و برداشتن فشار مضاعف از مردم باشد با برگزاری جلسه مجمع عمومی در هفته آینده اتخاذ و اعلام شود.

یوسفی همچنین گفت: در این جلسه همچنین موضوع اقتصادی و نگرانی‌های نمایندگان در این زمینه به بحث و بررسی گذاشته شد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مهدی
    0

    میخان به نوعی راحت طلبان مجلس روند استیضاح انقلابی رو فشل ولغو کنن.ننگ برشما

  • ناشناس
    0

    جمع کنین این سیاه بازیهارو در این چهل سال هرچی رو که خواستین ماست مالی کنین شرایط حساس کنونی رو مطرح کردین . این که یارانه معیشت تا شش ماه بپردازید به خاطر کرونا خجالت وشرم آور است به خدا به خاطر خیانتی که به مردم کردین در فضای بیت المال نفس هم بکشید مدیون حق الناس هشتاد میلیون ایرانی هستین بااین خیانتی که در حق مردم کردین نان مجلس خوردن داره بخورین نوش جانتان .....باید به وظیفه شرعی وقانونی یک نماینده عمل میکردین توانش را ندارین استعفا دهید خدا از شما نگذره ماهم نمی گذریم الهی که دچار چه کنم چه کنم شوید یا ازدرد به خود بپیچید تا شاید متوحه خیانتهایی که به مردم کردین بشید شما از مردم رأی گرفتین قرار نیست به خاطر مصلحت خودتون با حال وآینده این مردم فلک زده بازی کنین چه کنیم که خدا شما هارا بر این مظلومین مسلط کرده گله از خدا باید کرد که مردم پناهی جز او ندارند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها