افزایش روزانه قیمت بیت کوین در ایران

قیمت امروزی بیت کوین به دلار در حدود 40 درصد پایین تر از زمان اوج خود بوده اما بنظر شما قیمت ریالی آن هم 40 درصد کم شده؟

افزایش روزانه قیمت بیت کوین در ایران

قیمت بیت کوین در ماه ها اخیر با رشد چشمگیر از مرز 9 هزار دلار به 12 هزار دلار رسید، اما موفق نشد در این قیمت ثابت بماند و پس از چند هفته تا مرز 10 هزار دلار کاهش یافت، اما قیمت این رمز ارز در این محدوده هم ثابت نماند و پس از نوسان های کوچک در بازه 10,400 دلار، با رشدی قابل توجه به محدوده 11 هزار دلار و سپس 11,600 دلار رسید، اما قیمت پادشاه ارز های دیجیتال در ایران رفتار متفاوتی دارد.

قیمت بیت کوین در ایران
در حال حاضر قیمت دلاری بیت کوین در محدوده 11,400 دلار که تفاوت بسیاری با دوران اوج خود یعنی سال 2017 دارد، جالب است بدانید که قیمت خرید و فروش بیت کوین در آن دوران حدود 85 میلیون تومان بوده است، درست متوجه شدید، 85 میلیون تومان برای هر واحد بیت کوین!

قیمت امروزی بیت کوین به دلار در حدود 40 درصد پایین تر از زمان اوج خود بوده اما بنظر شما قیمت ریالی آن هم 40 درصد کم شده؟ قیمت بیت کوین در ایران نه تنها کاهشی نداشته، بلکه روز به روز در حال افزایش است، در حال حاضر کاربران برای خرید هر واحد بیت کوین باید در حدود 370 میلیون تومان بپردازند، به این صورت هر شخصی در زمان افت شدید قیمت بیت کوین به کانال 3 هزار دلار (هفت ماه قبل) مقداری بیت کوین خریده بود، سرمایه اولیه او بر حسب ریال بیش از 400 درصد افزایش می یافت.

اما هیچ وقت برای ورود به حوضه ارز های دیجیتال و آشنایی با فناوری بلاک چین دیر نیست، قیمت ریالی بیت کوین همچنان رو به افزایش بوده، حتی اگر قیمت دلاری آن کاهش یابد. علت اصلی این افزایش قیمت نیز افزایش قیمت دلار می باشد، در حال حاضر کاربران برای خرید و فروش رمز ارز با بهترین قیمت و کمترین کارمزد می توانند به وب سایت تتر ایران مراجعه کنند.

دلیل افزایش قیمت ریالی بیت کوین
همانطور که گفته شد دلیل اصلی رکورد شکنی قیمت این رمز ارز در ایران، افزایش روز به روز قیمت دلار است، پیش از این هر چند ماه یکبار شاهد افزایش قیمت ریالی بودیم، زیرا قیمت دلار در بازه های زمانی مختلف ثابت می ماند اما چند ماهیست که قیمت دلار روز به روز در حال افزایش بوده و در مقابل باعث افزایش روزانه قیمت ریالی بیت کوین خواهد شد.

به همین دلیل در ابتدای سال 1399 قیمت این رمز ارز در حدود 95 ملیون تومان بود، اما در حال حاضر با رشدی عجیب به 370 میلیون تومان رسیده است.

کیف پول نگهداری از بیت کوین
کاربران برای ذخیره سازی و ارسال و دریافت بیت کوین به کیف پول ارز دیجیتال نیاز دارند، امروزه کیف پول های بسیاری توسعه یافته، اما برای نگهداری از بیت کوین که گران ترین ارز دیجیتال موجود است، باید از کیف پول امن و قابل اعتماد استفاده کنید، از کیف پول های معروف که امنیت آن ها به کاربران ثابت شده می توان به کیف پول تراست والت ، بایننس، کوینومی، لیجیر و کوین بیس اشاره کرد.

کیف پول بایننس امکانات بسیار کاملی داشته و امنیت بالایی دارد اما استفاده از آن دردسر هایی دارد که سبب شده کاربران بیشتر به استفاده از کیف پول تراست علاقه داشته باشند.

71

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها