دستگیری سارقان مسلح طلافروشی در کرمان

کمتر از 24ساعت پس از حمله سارقان مسلح به یک طلافروشی در یکی از روستاهای استان کرمان، مأموران موفق به دستگیری 2نفر از آنها شدند.

دستگیری سارقان مسلح طلافروشی در کرمان

این سرقت شامگاه یکشنبه 27مهرماه رخ داد. آن شب چند مرد مسلح با ورود به یک طلافروشی در روستای اسلام‌آباد شهرستان رودبار جنوب شروع به تهدید مرد طلافروش کردند و وقتی با مقاومت او روبه‌رو شدند اقدام به ضرب و شتم وی کردند.

دزدان سپس مقداری طلا و تعدادی ساعت گران‌قیمت را از مغازه سرقت و هنگام خروج از آنجا برای ترساندن مردم اقدام به تیراندازی هوایی کردند. سپس همگی سوار یک خودروی پژو405 که در انتظارشان بودند شدند و اقدام به فرار کردند.

با فرارسارقان ماجرا به پلیس گزارش شد و تیمی از مأموران راهی محل سرقت شدند. تحقیقات اولیه آغاز شد و مأموران با بررسی دوربین‌های مداربسته و همچنین اظهارات شاهدان به نخستین سرنخ‌ها از دزدان فراری دست یافتند.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه روز گذشته فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان رودبار جنوب از دستگیری 2نفر از دزدان مسلح خبر داد و گفت: با تلاش مأموران انتظامی و سربازان گمنام امام زمان 2نفر از سارقان طلافروشی که شامگاه یکشنبه به‌صورت مسلحانه یک طلافروشی را مورد سرقت قرار دادند دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در این دستبرد مسلحانه حدود ۱۵۰گرم طلا و 10ساعت به ارزش 600میلیون تومان سرقت و صاحب مغازه نیز از ناحیه پا مجروح شده بود.

سارقان مسلح با تیراندازی اقدام به ایجاد رعب و وحشت کرده و با یک خودروی پژوی فاقد پلاک گریخته بودند اما با این حال مأموران موفق شدند 2نفر از آنها را دستگیر کنند و تحقیقات از متهمان ادامه دارد.

منبع: همشهری

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها